Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2017: Prijavite radove, pa da bindžujemo!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2017 – kakve radove žele da vide u selekciji i zašto treba da prijavite svoje kampanje na konkurs? Pogledajte šta su nam odgovorili…

„KAKTUS festival lagano ulazi u svoju treću godinu. Kao i za svaku dobru seriju koju pratimo, očekivanja su bar u našoj branši velika. Da li će nadamašiti prethodnu sezonu, ko su novi likovi, kakav je scenario? Zaplet? Da li će biti neizvesno do kraja? Sve ove dileme, kada je u pitanju serija, zavise najviše od osobe koja se danas u TV industriji zove showrunner – čovek koja ima kompletan kreativni autoritet i menadžersku odgovornost za sadržaj i izvedbu.

U našem KAKTUS serijalu, showrunneri smo svi mi, zaljubljenici u ovaj posao. Svi mi koji ne želimo da treća sezona bude lošija od druge, i svi mi koji ćemo kao najgori gikovi uz cigaru negde ispred zgrade prepričavati epizode, tražiti rupe u priči i ložiti se na hajlajtove sezone.

Siguran sam da se i sami najviše nervirate kad vam se omiljna serija nepotrebno razvuče. Kada se pojave epizode koje nemaju veze sa glavnim zapletom i kad skapirate da se tu nagruvalo dosta nepotrebnog materijala koji vas samo zbunjuje i odvlači pažnju. Ja kao gledalac, želim da sadržaj bude promišljen, kreativan, zabavan, jasan, neviđeno dobro izveden i da me lagano vozi ka neizvesnom kraju.

Mislim da i naš dragi festival zaslužuje takve radove. Tako da, dragi moji gikovi, ako želite dobru zabavu ove sezone – od vas zavisi.

Prijavite radove, pa da bindžujemo!“ Vladimir Mitrović, kreativni direktor, Ovation BBDO

Konkurs za nagrade KAKTUS 2017 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!