Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2016 – kakve radove žele da vide u selekciji i zašto treba da prijavite svoje kampanje na konkurs? Pogledajte šta su nam odgovorili…
„Razmišljajte o prijavama kao o CV-u vaše agencije, vašeg tima, vas. Ako ne biste svoj CV poslali u nesređenim verzijama fajlova, nemojte ni prijavu za konkurs. Neka to bude malo zaokruženo delo koje govori o vašem projektu onako kako biste voleli da ga drugi shvate. Prikažite šta ste hteli da postignete kampanjom i dobro predstavite kreativnu ideju kao odgovor na dati izazov. Nije loše i staviti se u poziciju žirija: iako volimo da vidimo što više prijava i što više dobrih kampanja, imajte na umu da će našu pažnju najviše privući radovi koji predstavljaju iskorak u odnosu na do sada viđeno i prikazano. Dakle, tražimo dobru i pametno iskorišćenu ideju, koja je nešto rešila ili promenila, a sve to u jasnoj i profesionalnoj formi!“ Vesna Ćeranić, Associate Partner, Executive Group
„Da li menjate kanal kada dođe petnestominutni blok reklama? Da li manično gasite oglase na webu? Da li vas hvata jeza kada čujete većinu radijskih reklama? I da li mislite da su reklamne poruke oko nas refleksija vašeg punog kreativnog potencijala? Ni ja.“ Miloš Ilić, kreativni direktor i suonivač, o5 brand design consultancy
Konkurs za nagrade KAKTUS 2016 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs