Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2016 predavanje: Stephanie Bailey, Fleishman-Hillard London (UK)

Stephanie Bailey, Head of Corporate Communications u agenciji Fleishman-Hillard London (UK), govorila na festivalu KAKTUS 2016 koje ključne promene su zadesile sektor komunikacija, kako društveni mediji utiču na formiranje najnovijih vesti i koliko su važne integrisane komunikacije.

„U poslednjih nekoliko godina sadržaj je umesto nečega o čemu se mnogo govorilo, postao nešto što pravi razliku između prosečne i sjajno odrađene kampanje. Na to su mahom uticale stvari koje su bile rezervisane više za mlađu populaciju, ali se njihovo korišćenje proširilo i na sve ostale demografske grupe ljudi. Svaka priča mora da ima svoju vizuelnu interpretaciju kako bi doprela do najvećeg dela publike“, rekla je Bailey.

Celo predavanje pogledajte u videu ispod:

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!