Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

#kaktus2016 predavanje: Mihnea Gheorghiu, Publicis Group (Romania)

Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director agencije Publicis Group, govorio je na festivalu KAKTUS 2016 u kojoj meri su agencije i klijenti u Rumuniji spremni za hrabre i inovativne ideje, ali i šta je „tajni sastojak“ za kvalitetnu kampanju koja će ostaviti trag.

„Učiniti dobro – brendovi u današnje vreme nastoje da sve više čine dobro za ljude. Ne govorim samo o društvenoj odgovornosti jer potrošači ne znaju ništa o tome. Brendovi su počeli da pokazuju svoju ljudsku stranu, odnosno, činjenicu da iza svakog brenda stoje i ljudi, a ne samo brojevi i profiti koji se broje na kraju godine. Sada je jednostavnije nego ikada da se brendovi povežu sa publikom. Istovremeno, jednostavnije je nego ikada da publika raskine vezu sa brendom“, rekao je Gheorghiu.

Celo predavanje pogledajte u videu ispod:

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!