Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2016: Predavanje Ivana Polsa za studente!

U okviru festivala KAKTUS 2016, Marketing mreža organizovaće u subotu 29. oktobra u 14 časova na Univerzitetu Singidunum (sala A11, Danijelova 32) interaktivno predavanje pod nazivom „The Creative Universe. What’s waiting for you out there“. 

Za sve zainteresovane studente predavanje će održati Ivan Pols, kreativni direktor agencije Adam&EveDDB London, jedne od najnagrađivanijih agencija na međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions.

Ideja je da mlade kolege dobiju priliku da od najboljeg, svetski priznatog i nagrađivanog kreativca, uče, razmenjuju mišljanja i steknu neprocenjivo iskustvo.

Ivan Pols smatra da se najbolji kreativni stvaraoci ne rađaju samo u bogatim zemljama, oni dolaze iz svih krajeva sveta, a ima ih čak i u Južnoj Africi. On će tokom predavanja studentima objasniti kako pokrenuti lavinu ideja u svojoj glavi, daće im neke važne smernice i lekcije o kreativnom stvaralaštvu i objasniti zašto je važno takmičiti se.

Predavanje je zamišljeno kao interaktivna sesija, a predavač poziva studente da mu postavljaju najrazličitija pitanja iz oblasti kreativnog stvaralaštva.

Svi zainteresovani studenti mogu se prijaviti na mejl ivana@www.marketingmreza.rs najkasnije do 27. oktobra. Predavanje je besplatno.

O predavaču:
Ivan Pols je multi-disciplinaran kreativac, koji, kako kaže, voli da stvara. Karijeru je započeo 1998. godine sa startapom u Južnoj Africi, koji je ubrzo postao najnagrađivanija mala agencija. Radio je kao grafički dizajner, art direktor, veb dizajner, ilustrator i povremeno kao IT stručnjak. Godine 2003. prodao je startap agenciji Ogilvy South Africa, postaje zamenik kreativnog direktora i pomaže Ogilvy-ju da postane agencija broj 1 u svojoj zemlji sa velikim brojem nagrađenih kampanja za brendove Audi, KFC, Castle Lager i Motorola.

Godine 2006. Ivan se seli u agenciju Ogilvy Toronto, kako bi ih podučio na koji način rade kreativne agencije u Severnoj Americi. Tu je usavršio svoje veštine u oblasti integrisanih komunikacija, radeći sa velikim brojem globalnih klijenata. Nakon četiri godine, seli se u London u agenciju Ogilvy & Mather, gde preuzima funkciju Worldwide Creative Director za brend Dove. U ovoj agenciji radio je na velikom broju globalnih digitalnih projekata za klijente Unilever i Philips.

Prošle godine Pols se pridružio agenciji adam&eveDDB na poziciji Worldwide Creative Director za klijenta Unilever. U svojoj karijeri osvojio je preko 100 nagrada, među kojima su i nagrade za integrisane i digitalne kampanje na festivalu u Kanu, Clio Awards, D&AD.

 

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!