Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2016 predavanje: David Zappe, HEINEKEN Slovačka

Drugi nacionalni festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2016 održan je 27. i 28. oktobra u Beogradu, pod nazivom „Konstruiši dobre ideje“.

Festival je otvorio David Zappe, marketing direktora kompanije HEINEKEN Slovačka, koji je govorio o storytellingu i predstavio istraživanje emocionalne pozadine svojevrsnog talasa nostalgije koji je utkan u pojedine kampanje i komunikaciju brendova.

„Ne možete ispričati kredibilnu i intrigantnu priču bez jakih i originalnih temelja. Autentičnost je tajna pričanja kvalitetnih priča. Danas više nego ranije vrlo brzo se može videti da li priči fali autentičnost. A kada govorimo o pripovedanju tih priča, po mom iskustvu, ukoliko je predlog dobar, pripovedanje odjednom postaje veoma lako“, rekao je Zappe.

Predavanje Davida Zappe pogledajte u videu ispod:

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!