Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2016 – kakve radove žele da vide u selekciji i zašto treba da prijavite svoje kampanje na konkurs? Pogledajte šta su nam odgovorili…
„Kao član Žirija, želela bih da među prijavljenim radovima vidim hrabrost i promene – projekte koji su više umetnost komunikacija, nego utabana staza. Raduju me projekti koji su sa velikim budžetima postigli značajne rezultate. Rastući budžeti su dobar signal za sve nas. Sve pohvale onima koji realizuju originalne, izbalansirane i visoko vidljive kampanje koje ispunjavaju poslovne ciljeve. Posebno me raduju projekti koji nisu raspolagali velikim finansijskim sredstvima, a ipak su uspeli da prevaziđu izazove, ilustrujući pritom dobru strategiju, kreativnu ideju, inovativan pristup i hrabrost. I jedni i drugi menjaju tržište na bolje. Zbog toga predstavljaju kvalitet i inspiraciju, i iz mog ugla zaslužuju profesionalno priznanje.“ Tamara Bekčić, direktor i suosnivač PR agencije Chapter 4 PR
„Zašto prijaviti radove? Pa kome ćemo da se pohvalimo ako ne kolegama kao i oni nama? A i festival je jedina prilika da mi advertajzeri vodimo glavnu reč. Očekujem da u duhu naziva festivala vidim „bodljikave“ radove, one koje će me iznenaditi, koje ću upamtiti i za koje ću reći – pa što se ja ovoga nisam setio!?.“ Miladin Miletić, Art Director, Popular Bruketa&Žinić OM
Konkurs za nagrade KAKTUS 2016 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs