Dr Nikolaos Dimitriadis, Development Director – Executive Development Institute, The University of Sheffield International Faculty, City College, govorio je na festivalu KAKTUS 2016 o neuromarketingu i ekspanziji veštačke inteligencije.
„Ako želimo da stvorimo bolje društvo i okruženje kako za građane, tako i za biznis, moramo pod hitno da promenimo model komuniciranja. Ispran nam je mozak ustaljenim načinom vaspitanja, školovanja, odnosom vlasti i korporativnih sistema prema nama i više se ne osećamo ljudima, već homo ekonomikusima. Kada nekome kažete: „Nemoj biti emotivan!“, „Nemoj biti iracionalan!“, „Ignoriši intuiciju!“, „Pazi na sebe, ne na druge!“ i „Empatija te čini slabim!“, vi zapravo upadate u zamku homo ekonomikus mentaliteta koji je nenaučan, dogmatski, surov i zaslužan za većinu mana i grešaka u našem životu. S druge strane, „The Brain Centric“ pristup je zasnovan na najnovijim saznanjima različitih nauka. On se tačnije odnosi na stvaranje smislenijeg ponašanja i povezivanja ljudi kroz spoznaju i dublju povezanost sa sopstvenim mozgom“, rekao je Dimitriadis.
Celo predavanje pogledajte u videu ispod: