Marketing mreža organizovaće 27. i 28. oktobra u Beogradu drugi po redu nacionalni festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2016. Festival će trajati dva dan, a podrazumeva predavanja i radionice priznatih stručnjaka iz Evrope i sveta, dodelu nagrada najboljima u struci, kao i zabavni deo programa.
„Našoj industriji potreban je jedan ovakav festival, festival koji će stvoriti tradiciju, koji će negovati drugačije, svežije i hrabre ideje, a u isto vreme i prodrmati i razbuditi naše tržište. Veliko interesovanje agencija i kompanija za festival KAKTUS pokazatelj je strateško-kreativne zrelosti industrije, ali i da smo na pravom putu“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža, koji je organizator festivala.
KAKTUS 2015 okupio je preko 450 učesnika iz celog regiona, 11 vrhunskih stručnjaka iz Londona, Izraela, Istanbula, Danske, Češke, Austrije, Rumunije, Bugarske, 25 medijskih partnera iz celog regiona i 13 sponzora.
Festival KAKTUS, koji se održava pod sloganom „Ideje koje opstaju“, slavi samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama.
Najnovije informacije o festivalu KAKTUS 2016 pronađite na Facebook i Twitter stranici. Zvaničan haštag festivala je #kaktus2016