Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2016 – kakve radove žele da vide u selekciji i zašto treba da prijavite svoje kampanje na konkurs? Pogledajte šta su nam odgovorili…
„U 25 godina otkada pratim scenu nikada niko nije potvrdio da nagrade donose nove klijente, baš obrnuto, svi kažu, da nema tu nikakve korelacije. Kako svi platimo osiguranje iz uverenja da ipak postoji vrlo mala mogućnost da nam se nešto desi i da ćemo ga stvarno zatrebati, tako se na festivale treba prijaviti iz uverenja, da ipak postoji mala mogućnost, da će neki od klijenata baš tamo uočiti našu kreativnost i angažovati nas. Kada već pričamo o zakonu velikih brojeva i malih verovatnosti – ako ne kupite srećku, ne čekajte ni dobitak. Žiri bi hteo da vidi radove, koji donose glavne nagrade.“ Zoran Trojar, partner, Sonce.net (Slovenija)
“Kaktus je festivalski oblik neuroze, jer najbolji oglas danas, sutra je već viđeni kliše bez bodlji.“ Mirko Mandić, CEO, SVA
Konkurs za nagrade KAKTUS 2016 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs