Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2016 – kakve radove žele da vide u selekciji i zašto treba da prijavite svoje kampanje na konkurs? Pogledajte šta su nam odgovorili…
„Ako kaniš pobediti ne smeš izgubiti – legendarni je citat iz Alana Forda. Kaktus je takmičenje gde se sreću sve domaće agencije i to je prilika da vidite gde ste u odnosu na celokupnu komunikacijsku industriju u Srbiji. I ako kanite pobediti prvo se prijavite! Kao član žirija očekujem da vidim puno dobrog contenta koji je proizveden u prošloj godini u našoj industriji. Interesuje me koliko je bilo prostora za nove tehnike i taktike. I da li smo pomerili granicu kreativnosti u komunikacijskom mixu.“ Borislav Miljanović, CEO, Represent Communications
„Želeo bih da vidim nešto cool. To se baš retko viđa.“ Janko Pavlović, kreativni direktor, Havas Worldwide Belgrade
Konkurs za nagrade KAKTUS 2016 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs