Povodom raspisanog konkursa za takmičenje mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents Award (powered by Mastercard), pitali smo članove žirija – da li je talenat presudan za uspeh i kako motivisati mlade da ostanu u struci. Svetlana Ćopić, kreativna direktorka agencije Block&Roll, rekla je…
U kojoj meri je danas teško privući, ali i zadržati mlade talente u agenciji? Šta agencija može da im ponudi?
Sa jedne strane, agencija je i dalje jedino mesto gde neko ko želi da se bavi advertajzingom zaista može da nauči posao, ali samo ukoliko ima sreće da se nađe u sredini u kojoj će imati mentora, koja ulaže u ljude i gde će moći da raste. Sa druge, takvih agencija je jako malo, sve manje, i nije nikakva tajna da agencije imaju veliki problem da privuku i zadrže talente. Advertising više nije ni blizu onakav magnet za mlade i talentovane ljude kakav je bio i agencije treba da priznaju tu činjenicu i oooozbljno se pozabave sobom.
Da li je talenat presudan za uspeh u struci?
Presudan jeste, ali nije dovoljan, daleko od toga. Potrebno je još i mnogo rada, sreće i strasti da bi talent zaista procvetao u jednu lepu karijeru.
*********
U okviru drugog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana talenata, 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, Marketing mreža, u saradnji sa kompanijom Mastercard, po prvi put ove godine, organizuje takmičenje mladih talenata – KAKTUS Talents.
Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.
Više informacija pronađite na sajtu https://kaktus.rs/dan-talenata/