KAKTUS Talents: 100% talenat plus 100% rad!

Povodom raspisanog konkursa za takmičenje mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents Award (powered by Mastercard), pitali smo članove žirija – da li je talenat presudan za uspeh i kako motivisati mlade da ostanu u struci. Jasmina Stojanov, Managing Director, Nova Communications, rekla je…

Da li je Srbija u deficitu kada govorimo o mladim talentovanim kreativcima? Kakva su Vaša iskustva?
Srbija obiluje talentovanim mladim kreativcima. Nažalost, ono što je u manjku su kreativni klijenti. Mislim na klijente koji umeju da prepoznaju vrednost kreativnog pristupa u marketingu. Pogledajte reklamne blokove. Na jedan duhovit i inteligentan TVC ide pet koji su sušta suprotnost. Zato je festival Kaktus važan: da uveri klijente u moć kreativnog. A bogami i agencije.

Da li je talenat presudan za uspeh u struci?
U sportu važi pravilo “deset posto talenat, devedeset posto rad”. To za marketing ne važi. Kod nas je “sto posto talenat plus sto posto rad”. Kome je ovo suviše teško, nek se bavi sportom.

*********

U okviru drugog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana talenata, 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, Marketing mreža, u saradnji sa kompanijom Mastercard, po prvi put ove godine, organizuje takmičenje mladih talenata – KAKTUS Talents.

Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.

Više informacija pronađite na sajtu https://kaktus.rs/dan-talenata/


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari