today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako zadržati najbolje kada svi žele otići?

REGION – Mediji svakodnevno izveštavaju o crnim godinama u kojima je Hrvatsku, u potrazi za boljim poslom, napustio velik broj ljudi. Najviše ih odlazi u Nemačku, a nedavno je objavljeno da se u samo dve godine tamo iselilo više od 110 hiljada ljudi te da je Hrvatska na petom mestu po useljavanju u Nemačku.

Uz iseljavanje, poslodavci u Hrvatskoj suočavaju se sa nizom izazova – od sve većih problema sezonskog zapošljavanja, ne konkurentskih uslovima u kojima posluju u odnosu na susedne zemlje u koje radnici odlaze, visokog poreskog opterećivanja plata i tako dalje.

Kako u takvim uslovima, kao i medijskoj histeriji koja je nastala zbog problema s radnom snagom, zadržati najbolje u kompanijama i privući nove talente, tema je panel rasprave na Weekend Media Festivalu, koja će okupiti članove uprava i HR direktore najuspešnijih hrvatskih kompanija.

Direktor programa Weekend Media Festivala, Nikola Vrdoljak najavljuje: „Želimo prezentovati poslovne prakse iz kojih svi možemo nešto naučiti. Znamo da je stanje izazovno, ali ima i sjajnih primera i mi želimo njima dati prostora da to znanje podele. Diskutovaćemo i koliko je važna uloga i saradnja HR i PR stručnjaka, znamo li raditi dobre employer branding kampanje ili se svemu tek učimo.“

U Rovinju će biti prezentovano i prvo veliko istraživanje agencije 404 i Hendala o tome koliko su najveće hrvatske kompanije uspešne u upravljanju kadrovima. Saznaćemo raste li značaj HR sektora u kompanijama, imaju li poziciju u Upravi ili su i dalje samo „kadrovska služba“. Koliko se kompanije u Hrvatskoj bave employer brandingom i sarađuju li sa PR-om i marketingom kako bi te kampanje komunikacijski bile što atraktivnije. Istraživanje će pokazati i u kojem su stanju interne komunikacije u kompanijama, koliko su važna materijalna prava zaposlenih, kako se privlače najbolji talenti i koje su razlike među generacijama zaposlenih.

Weekend Media Festival biće održan od 19. do 22. septembra, a više informacija pronađite na http://weekend.hr/en/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!