U trening centru Management Performance Academy u Beogradu, 9. i 10. juna biće održan seminar „Kako uspešno reagovati i komunicirati u kriznim situacijama?“.
Prethodnih godina došlo je do značajnih promena u poslovnom okruženju, a reagovanje i komunikacija u kriznim situacijama i dalje prestavljaju najveći izazov za menadžment kompanija (organizacija). Bez obzira koji tip krize je u pitanju, od načina na koji kompanija reaguje zavisi u kojoj meri će posledice krize biti brzo sanirane, reputacija zaštićena, angažovanje zaposlenih održano na visokom nivou, a finansijska šteta minimizirana.
Na sve to, ne manje važno, nadovezuje se i pitanje: kako pomoći ljudima koji prolaze kroz krizu (posebno, koja traje duže vreme), da kroz nju prođu bez negativnih posledica po svoje fizičko, emotivno i mentalno zdravlje? Tim psihologa nemačke kompanije Persolog® razvio je metodologiju koja daje odgovor na ovo važno pitanje, njena primena direktno utiče na angažovanje i učinak pojedinca, u praksi je lako primenjiva, veoma efikasna i sada je dostupna učesnicima ovog treninga.
Licenciranih treninga koji objedinjuju menažment reagovanja i komunikacije u kriznoj situaciji sa ponašanjem pojedinca u krizi, skoro da nema, te iz tog razloga možemo da kažemo da ovaj trening predstavlja raritet na tržištu.
Trening je namenjen generalnim direktorima, članovima upravnih odbora, direktorima korporativnih komunikacija, PR menadžerima, HR menadžerima, direktorima pravnih službi, direktorima kontrole kvaliteta, direktorima zaduženim za bezbednost, direktorima operativnih poslova …
Više informacija možete pronaći OVDE.