today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako tinejdžeri konzumiraju sadržaje?

Generacija Z čini 25% svetske populacije, i uskoro će nadmašiti druge generacije u pogledu kupovne moći. Medijska kompanija Awesomeness analizirala je navike mlađe braće i sestara milenijalsa, generacije Z, u partnerstvu s istraživačkom firmom Trendera.

Prema agenciji Awesomeness, koja stvara sadržaje za ove mlade ljude, generacija se može opisati pojmovima kao što su: pod stresom, globalni, oprezni, fluidnog identiteta, buntovnici, tehnološki „domoroci“.

Sve to ima smisla, jer generacija Z je prva generacija pravih digitalnih domorodaca. Rođeni su i odrasli s brzim internetom, pametnim telefonima, društvenim medijima i pristupom vestima. Prema istraživanju, tinejdžeri smatraju da će društveni mediji, tehnologija i internet maltretiranje imati najveći uticaj na njihovu generaciju.

Kada je u pitanju aktivnost u digitalnom svetu, 62% generacije Z je spremnije da se izrazi digitalno nego lično. Top pet društvenih platformi koje generacija Z koristi: YouTube (79%), Facebook (78%), Instagram (69%), Snapchat (68%) i Twitter (49%).

Više informacija na portalu The Drum.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!