Generacija Z čini 25% svetske populacije, i uskoro će nadmašiti druge generacije u pogledu kupovne moći. Medijska kompanija Awesomeness analizirala je navike mlađe braće i sestara milenijalsa, generacije Z, u partnerstvu s istraživačkom firmom Trendera.
Prema agenciji Awesomeness, koja stvara sadržaje za ove mlade ljude, generacija se može opisati pojmovima kao što su: pod stresom, globalni, oprezni, fluidnog identiteta, buntovnici, tehnološki „domoroci“.
Sve to ima smisla, jer generacija Z je prva generacija pravih digitalnih domorodaca. Rođeni su i odrasli s brzim internetom, pametnim telefonima, društvenim medijima i pristupom vestima. Prema istraživanju, tinejdžeri smatraju da će društveni mediji, tehnologija i internet maltretiranje imati najveći uticaj na njihovu generaciju.
Kada je u pitanju aktivnost u digitalnom svetu, 62% generacije Z je spremnije da se izrazi digitalno nego lično. Top pet društvenih platformi koje generacija Z koristi: YouTube (79%), Facebook (78%), Instagram (69%), Snapchat (68%) i Twitter (49%).
Više informacija na portalu The Drum.