Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako tinejdžeri konzumiraju sadržaje?

Generacija Z čini 25% svetske populacije, i uskoro će nadmašiti druge generacije u pogledu kupovne moći. Medijska kompanija Awesomeness analizirala je navike mlađe braće i sestara milenijalsa, generacije Z, u partnerstvu s istraživačkom firmom Trendera.

Prema agenciji Awesomeness, koja stvara sadržaje za ove mlade ljude, generacija se može opisati pojmovima kao što su: pod stresom, globalni, oprezni, fluidnog identiteta, buntovnici, tehnološki „domoroci“.

Sve to ima smisla, jer generacija Z je prva generacija pravih digitalnih domorodaca. Rođeni su i odrasli s brzim internetom, pametnim telefonima, društvenim medijima i pristupom vestima. Prema istraživanju, tinejdžeri smatraju da će društveni mediji, tehnologija i internet maltretiranje imati najveći uticaj na njihovu generaciju.

Kada je u pitanju aktivnost u digitalnom svetu, 62% generacije Z je spremnije da se izrazi digitalno nego lično. Top pet društvenih platformi koje generacija Z koristi: YouTube (79%), Facebook (78%), Instagram (69%), Snapchat (68%) i Twitter (49%).

Više informacija na portalu The Drum.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!