Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kako smo od Munch-a napravili igračku?

Pre nekoliko dana izašla je kampanja na kojoj je tim brenda Munchmallow vredno radio od marta ove godine i za koju su jedva čekali da je svima pokažu – kao deca roditeljima savršenu kulu od peska na moru!

„Kada bismo jednom rečenicom objasnili šta smo to uradili, rekli bismo: u unutrašnjost Munch kutije postavili smo rasklope koji se kada se iseku, zalepe i sastave pretvaraju u igračku! I to ne bilo kakvu, već u malog robotića. I to čitavo RoboMunch pleme!“, navode u timu brenda Munchmallow, i dodaju: „Početna zamisao nam je bila ideja da pripremimo starim našim folijantima uputstvo za pravljenje raznih oblika koje će stajati u kutiji. Ali je naša ideja rasla kao loptica folije u reklamnom filmu Priča za sebe i odlučili smo da iskoristimo ne samo foliju već i ostale delove pakovanja-karton, sam slatkiš, spoljašnjost i unutrašnjost kutije. Nismo radili prema briefu, već smo ga kao naše figurice krojili, seckali, sastavljali u hodu, i uklapali u planove za ovu godinu, kako ovu kampanju nismo imali u planu. Znali smo da je moramo uraditi, jer je naredna logična i prirodna stvar za Munch.“

Munch je brend koji se asocira sa igrom, maštom, kreativnom slobodom. Poželi su da poruče odraslima da na svet gledaju iz ugla deteta i da u predmetima svakodnevice vide nešto drugačije, a deci da ih inspirišu da ostanu u tom pogledu na svet što duže: odatle od kutije igračka!

„Naša kampanja je namenjena svima i KPI nam je da u što više ljudi probudimo decu, ali i da zabavimo što više klinaca makar koliko je nama bilo zabavno da radimo na ovoj kampanji. Nadamo se da će sklapanje robotića postati možda porodična aktivnost roditelja i dece ili da će se kolege u kancu menjati ili takmičiti ko će skupiti prvi svih 15 i podetinjiti makar deo dana!“

Da bi proces olakšali tako da bilo ko ko sklapa može imati osećaj postignuća, na svaku kutiju postavili su i QR kod koji vas vodi ka tutorijalu kako da najbrže sklopite svog robotića.

Danas su to robotići, ali sutra ko zna, poruka je nedvosmislena: možeš da kreiraš bilo šta što zamisliš i izmaštaš!

Zajedno sa timom brend Munch radile su i agencije Žiška, Level4, Smurfit, DreamDust i HomePage.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!