today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako smo od Munch-a napravili igračku?

Pre nekoliko dana izašla je kampanja na kojoj je tim brenda Munchmallow vredno radio od marta ove godine i za koju su jedva čekali da je svima pokažu – kao deca roditeljima savršenu kulu od peska na moru!

„Kada bismo jednom rečenicom objasnili šta smo to uradili, rekli bismo: u unutrašnjost Munch kutije postavili smo rasklope koji se kada se iseku, zalepe i sastave pretvaraju u igračku! I to ne bilo kakvu, već u malog robotića. I to čitavo RoboMunch pleme!“, navode u timu brenda Munchmallow, i dodaju: „Početna zamisao nam je bila ideja da pripremimo starim našim folijantima uputstvo za pravljenje raznih oblika koje će stajati u kutiji. Ali je naša ideja rasla kao loptica folije u reklamnom filmu Priča za sebe i odlučili smo da iskoristimo ne samo foliju već i ostale delove pakovanja-karton, sam slatkiš, spoljašnjost i unutrašnjost kutije. Nismo radili prema briefu, već smo ga kao naše figurice krojili, seckali, sastavljali u hodu, i uklapali u planove za ovu godinu, kako ovu kampanju nismo imali u planu. Znali smo da je moramo uraditi, jer je naredna logična i prirodna stvar za Munch.“

Munch je brend koji se asocira sa igrom, maštom, kreativnom slobodom. Poželi su da poruče odraslima da na svet gledaju iz ugla deteta i da u predmetima svakodnevice vide nešto drugačije, a deci da ih inspirišu da ostanu u tom pogledu na svet što duže: odatle od kutije igračka!

„Naša kampanja je namenjena svima i KPI nam je da u što više ljudi probudimo decu, ali i da zabavimo što više klinaca makar koliko je nama bilo zabavno da radimo na ovoj kampanji. Nadamo se da će sklapanje robotića postati možda porodična aktivnost roditelja i dece ili da će se kolege u kancu menjati ili takmičiti ko će skupiti prvi svih 15 i podetinjiti makar deo dana!“

Da bi proces olakšali tako da bilo ko ko sklapa može imati osećaj postignuća, na svaku kutiju postavili su i QR kod koji vas vodi ka tutorijalu kako da najbrže sklopite svog robotića.

Danas su to robotići, ali sutra ko zna, poruka je nedvosmislena: možeš da kreiraš bilo šta što zamisliš i izmaštaš!

Zajedno sa timom brend Munch radile su i agencije Žiška, Level4, Smurfit, DreamDust i HomePage.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!