Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako sistematizovati regionalne BTL aktivnosti?

Multinacionalne kompanije od BTL agencija očekuju full service podršku i zbog toga favorizuju agencije sa većim iskustvom i kapacitetima za koje znaju da će određeni projekat da realizuju na najbolji mogući način.

Poslovanje na više tržišta u okviru jednog klastera često diktira da kompanije određeni koncept realizuju na svim tržištima. Sama procedura ulistavanja u sisteme često je komplikovana i može trajati nekoliko meseci, tako da je i to jedan od razloga zašto multinacionalne kompanije preferiraju saradnju sa jednom agencijom, koja može da im pruži uslugu na više tržišta. Na kraju, jednostavnost u komunikaciji sa jednom osobom značajno olakšava rad ljudima iz trade marketinga ili marketinga koji su sve češće zaduženi za više tržišta.

L’Oreal je jedna od kompanija koja je prepoznala važnost regionalne pokrivenosti BTL agencija. Od prošle godine sarađujemo sa ovim klijentom na projektnoj osnovi, konkretno sa divizijom dermalne kozmetike. Nakon prvih nekoliko meseci upoznavanja i pojedinačnih projekata, u Q2 smo pozvani na pitch za organizaciju velikog događaja u Beogradu, koji je imao za cilj da okupi 300 relevantnih farmaceuta iz cele Srbije. Naš koncept i ponuda najviše su se dopali klijentu i odlučili su da nam daju šansu. Event je protekao fenomenalno, pa su se odlučili da isti koncept primene na tržištu Bugarske i realizuju uz našu pomoć.

Za Q3 su bila planirana dva regionalna projekta koji su pokrivali tržišta Bugarske, Hrvatske i Srbije. Zbog pozitivnih iskustava na prethodnim projektima i videvši mogućnosti i kapacitete agencije, klijent se odlučio za to da za oba projekta realizaciju aktivnosti na svim tržištima dodeli nama. Sposobnost za osmišljavanje i realizaciju originalnih kreativnih koncepata za evente i BTL aktivnosti, apliciranje i dobijanje različitih dozvola, logistika, izvozne procedure, skladištenje materijala, izveštavanje, uštede na produkciji, jednostavnost u komunikaciji i komuniciranje sa jednim istim timom za sva tržišta – glavni su razlozi zbog kojih je mnogo efikasnije angažovati agenciju koja ima resurse da posluje na više različitih tržišta.

Rezultati nisu izostali. Iz vikenda u vikend obarani su rekordi u broju ostvarenih kontakata i obavljenih dermatoloških pregleda, a brendovi su sa uspehom predstavljeni na svim tržištima. Praksa koju je klijent do tada primenjivao komunicirajući sa posebnim agencijama na svim tržištima doživela je obrt kada su uvideli sve prednosti ovakvog načina rada i verujemo da će se saradnja na sličan način nastaviti i u 2024.

Regionalna pokrivenost oduvek je bila jedna od snaga MPG SEE što nam je omogućavalo kvalitetnu razmenu iskustava, ideja i klijenata. MPG SEE posluje na tržištima Srbije, Slovenije, Hrvatske i Severne Makedonije, a na tržištima Bugarske, BiH, Crne Gore i Albanije imamo pouzdanu mrežu partnerskih agencija. Imajući u vidu trend rasta saradnje sa klijentima koji žele pružanje usluga u celoj regiji, i da će promet po tom osnovu u 2023. iznositi više od 4 miliona EUR, MPG SEE planira dalje jačanje svog regionalnog prisustva.

Za Marketing mreža magazin tekst napisao:
Marko Vukojičić, Account Director, MPG Plus

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!