Kako se pravi najslađi bilbord u gradu?

Agencija Ovation BBDO osmislila je i realizovala kampanju za Munchmallow, specifičan slatkiš po obliku i sastavu. Ono po čemu se ovaj slatkiš razlikuje jeste poseban način konzumacije. Iskustvo sa ovim brendom se nastavlja i nakon što ga pojedemo.

„Teško da ima neko ko se bar jednom nije zaigrao sa folijom u koju je manč upakovan, bilo da ju je pedantno ispeglao, napravio figuricu ili bar zgužvao foliju u lopticu i ispalio preko stola. I baš taj insight je ono po čemu je Munchmallow jedinstven – ljudi uživaju u kompletnom brendu, a ne samo u slatkom proizvodu. Vrlo brzo smo shvatili da nije dovoljno podsetiti ljude samo na to koliko je manč ukusan, već i koliko je zabavan i maštovit. Tako je nastala ideja o kampanji Munchmallow – Priča za sebe koju smo započeli jednim zamotanim bilbordom“, rekao je Vladimir Mitrović, kreativni direktor agencije Ovation BBDO, za Talas.

Prema njegovim rečima, kao omaž svim Munch kreatorima stvorili su svet napravljen od folija bezbroj pojedenih Munchmallowa. „Oživeli smo ga stop motion animacijom uz pomoć Ane Nedeljković i Jovana Majdaka, tima animatora sa velikim iskustvom i uspehom u ovom specifičnom polju animacije (“Rabbitland“, “Untravel“).“

Više informacija pročitajte OVDE.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari