today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako se brije Supermen?

Kako se brije „čovek od čelika“? Ako je Supermen otporan na skoro sve, šta bi tako čvrsto moglo da otkloni čeličnu bradu? Upravo je „Gillette“ postavio ovo pitanje kroz neobično zanimljivu marketinšku kampanju koja se nadovezuje na premijeru filma „Čovek od čelika“, zakazanu za 14. jun. Ovo je osvežavajući marketinški napor sa ciljem boljeg povezivanja ove kompanije sa potrošačima.
„Gillette“ traži najubedljiviju ideju fanova Supermena preko Youtube video klipa, u kojem se pojavljuju reditelji prethodnih filmova o Supermenu, voditelji poznatih TV emisija, komičari i glumci. Da li pali svoju bradu toplotnim zrakom? Ili to čini svojim supermoćnim dahom?
Film ima kampanju superherojske veličine, „Gillette“ se pridružuje ogromnom nizu promotivnih partnera novog filma. „Ideja je da se brend vrati u život na novi način“, kaže „Gillettov“ brend menadžer i dodaje: „Mi smo definitivno najbolje što čovek može da dobije, ali da li smo najbolje što Supermen može da dobije? To želimo da čujemo od njegovih fanova.“

Priredio (NYT): Bratislav Bojić, AIESEC Niš

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!