SVET – Da se muškarci i žene razlikuju čak i po načinu na koji posmatraju reklame, pokazuje novo istraživanje Okland Univerziteta na Novom Zelandu. U studiji su učestvovali muškarci i žene starosti 28 godina koji su imali zadatak da analiziraju reklame sa dvostrukim značenjem, od kojih je jedno seksualno.
Zaključak je da su muškarci znatno skloniji da u reklami pronađu seksualno značenje i četiri puta spremniji da se sete sadržaja. Bolje su reagovali na humor, što istraživači objašnjavaju razlikama u posmatranju seksa među polovima.
Damama se nisu svidele eksplicitne seksualne poruke, što bi agencije i klijenti trebalo da imaju na umu kada reklamiraju proizvode namenjene pripadnicama nežnijeg pola.
Na to kako reagujemo na reklame, ne utiče samo pol, nego i status. Singl muškarci imaju pozitivniji stav o reklamama sa seksualnom konotacijom nego njihove kolege u vezama. Kod žena je obrnuto, pa na ove reklame bolje reaguju žene u vezama.
Izvor: Novosti