today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako reagujemo na seks u reklamama?

SVET – Da se muškarci i žene razlikuju čak i po načinu na koji posmatraju reklame, pokazuje novo istraživanje Okland Univerziteta na Novom Zelandu. U studiji su učestvovali muškarci i žene starosti 28 godina koji su imali zadatak da analiziraju reklame sa dvostrukim značenjem, od kojih je jedno seksualno.

Zaključak je da su muškarci znatno skloniji da u reklami pronađu seksualno značenje i četiri puta spremniji da se sete sadržaja. Bolje su reagovali na humor, što istraživači objašnjavaju razlikama u posmatranju seksa među polovima.

Damama se nisu svidele eksplicitne seksualne poruke, što bi agencije i klijenti trebalo da imaju na umu kada reklamiraju proizvode namenjene pripadnicama nežnijeg pola.

Na to kako reagujemo na reklame, ne utiče samo pol, nego i status. Singl muškarci imaju pozitivniji stav o reklamama sa seksualnom konotacijom nego njihove kolege u vezama. Kod žena je obrnuto, pa na ove reklame bolje reaguju žene u vezama.

Izvor: Novosti

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!