Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kako razviti i pozicionirati web platformu sa globalnim potencijalom?

Kewoo je rezultat saradnje Aspect Communications tima i startupa koji su pokrenuli profesori stranih jezika iz Španije. U osnovi je ideja o jednostavnom, user-friendly digitalnom servisu za upoznavanje predavača i onih koji su zainteresovani za učenje stranih jezika.

Ono što Kewoo čini specifičnim i primamljivim za korišćenje je rasterećenost od strogih pravila i metodoloških smernica. Bez kurikuluma i sertifikacije – od predavača se ne traži da prilikom registracije prilažu diplome i dokazuju stručnost. Njihovo prisustvo i kredibilitet na platformi se grade kroz ocene učenika i kroz mehanizam koji im nudi priliku da ulaganjem prethodno  kupljenih kredita “bustuju” svoju vidljivost.

Platforma je razvijana u PHP okruženju, svaki segment je kodiran in-house, bez primene gotovih rešenja. Ovakav pristup jeste zahtevniji, ali donosi maksimalno custom proizvod, koji na najoptimalniji način odgovara konkretnim zahtevima i potrebama projekta.

Uslov za kvalitetno postavljanje projekta kakav je web-platforma namenjena globalnom tržištu, bilo je obimno istraživanje eLearning niše sa akcentom na sve popularnije servise i aplikacije za učenje stranih jezika. Upoznali smo se sa očekivanjima obe“strane” i izvukli zajedničke karakteristike, a to su jednostavnost, brzina i što manji broj koraka u procesu registracije.

Jedan od upečatljivih rezultata je da su se tokom prva dva meseca digitalne kampanje, na Kewoo platformi registrovali predavači iz 17 zemalja sa četiri kontitenta, a ubrzo je taj broj prešao 30 zemalja. U ovom trenutku ukupno su “u ponudi” online časovi za učenje više od 30 jezika.

Kada je reč o brend-identitetu – vodili smo se idejom da vizuelnim jezikom prenesemo “digitalnu onomatopeju” iz samog imena brenda. Kreirali smo identitet prepoznatljiv za najširu grupu pro-aktivnih online korisnika, bez obzira na kulturu, naciju i nivo obrazovanja. Kewoo je u isto vreme i egzotičan i lokalno prepoznatljiv – jasne poruke i jarke boje evociraju neposrednu i zabavnu estetiku i retoriku školskih udžbenika i edukativnih priručnika. Vektorskim ilustracijama smo budućoj online-zajednici približili digitalnu prirodu servisa, a izborom kolorita i karaktera smo predstavili njegovu raznolikost i šarenilo jezika i kultura.

Kewoo prati savremene eLearning trendove kao što su MicroLearning (učenje u kratkim intervalima od 10-20 minuta), prilagođenost mobilnim uređajima ili „neformalno učenje“ koje postaje zabavna, a manje obavezujuća online aktivnost.

Ako govorimo o radu na izgledu platforme – važno je reći da UX u ovom slučaju podrazumeva odstupanja od klasičnih pravila vizuelne komunikacije. Preporuka je da grafički elementi budu maksimalno  prilagođeni jeziku ciljne grupe, neophodno je da prijaju oku i navikama potrošača, ali i da ne unesu dodatni šum i dileme prilikom korišćenja. Principi intuitivnosti i funkcionalnosti, uz poštovanje globalno usvojenih standarda i prepoznatljivih “vizuelnih okidača”, moraju biti na prvom mestu. Što su procesi i funkcije jasniji i jednostavniji za korišćenje – to je platforma kvalitetnija.

Autor teksta: Vladimir Tupanjac, Project Manager, Aspect Communications

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!