today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako razviti i pozicionirati web platformu sa globalnim potencijalom?

Kewoo je rezultat saradnje Aspect Communications tima i startupa koji su pokrenuli profesori stranih jezika iz Španije. U osnovi je ideja o jednostavnom, user-friendly digitalnom servisu za upoznavanje predavača i onih koji su zainteresovani za učenje stranih jezika.

Ono što Kewoo čini specifičnim i primamljivim za korišćenje je rasterećenost od strogih pravila i metodoloških smernica. Bez kurikuluma i sertifikacije – od predavača se ne traži da prilikom registracije prilažu diplome i dokazuju stručnost. Njihovo prisustvo i kredibilitet na platformi se grade kroz ocene učenika i kroz mehanizam koji im nudi priliku da ulaganjem prethodno  kupljenih kredita “bustuju” svoju vidljivost.

Platforma je razvijana u PHP okruženju, svaki segment je kodiran in-house, bez primene gotovih rešenja. Ovakav pristup jeste zahtevniji, ali donosi maksimalno custom proizvod, koji na najoptimalniji način odgovara konkretnim zahtevima i potrebama projekta.

Uslov za kvalitetno postavljanje projekta kakav je web-platforma namenjena globalnom tržištu, bilo je obimno istraživanje eLearning niše sa akcentom na sve popularnije servise i aplikacije za učenje stranih jezika. Upoznali smo se sa očekivanjima obe“strane” i izvukli zajedničke karakteristike, a to su jednostavnost, brzina i što manji broj koraka u procesu registracije.

Jedan od upečatljivih rezultata je da su se tokom prva dva meseca digitalne kampanje, na Kewoo platformi registrovali predavači iz 17 zemalja sa četiri kontitenta, a ubrzo je taj broj prešao 30 zemalja. U ovom trenutku ukupno su “u ponudi” online časovi za učenje više od 30 jezika.

Kada je reč o brend-identitetu – vodili smo se idejom da vizuelnim jezikom prenesemo “digitalnu onomatopeju” iz samog imena brenda. Kreirali smo identitet prepoznatljiv za najširu grupu pro-aktivnih online korisnika, bez obzira na kulturu, naciju i nivo obrazovanja. Kewoo je u isto vreme i egzotičan i lokalno prepoznatljiv – jasne poruke i jarke boje evociraju neposrednu i zabavnu estetiku i retoriku školskih udžbenika i edukativnih priručnika. Vektorskim ilustracijama smo budućoj online-zajednici približili digitalnu prirodu servisa, a izborom kolorita i karaktera smo predstavili njegovu raznolikost i šarenilo jezika i kultura.

Kewoo prati savremene eLearning trendove kao što su MicroLearning (učenje u kratkim intervalima od 10-20 minuta), prilagođenost mobilnim uređajima ili „neformalno učenje“ koje postaje zabavna, a manje obavezujuća online aktivnost.

Ako govorimo o radu na izgledu platforme – važno je reći da UX u ovom slučaju podrazumeva odstupanja od klasičnih pravila vizuelne komunikacije. Preporuka je da grafički elementi budu maksimalno  prilagođeni jeziku ciljne grupe, neophodno je da prijaju oku i navikama potrošača, ali i da ne unesu dodatni šum i dileme prilikom korišćenja. Principi intuitivnosti i funkcionalnosti, uz poštovanje globalno usvojenih standarda i prepoznatljivih “vizuelnih okidača”, moraju biti na prvom mestu. Što su procesi i funkcije jasniji i jednostavniji za korišćenje – to je platforma kvalitetnija.

Autor teksta: Vladimir Tupanjac, Project Manager, Aspect Communications

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!