Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako pronaći najbolju agenciju za svoju kompaniju?

U okviru BalCannes-a, regionalne revije najboljih reklamnih agencija, koja se održava na ovogodišnjem Weekend Media Festivala, u petak 20. septembra održaće se panel diskusija na temu „Kako biramo marketinšku agenciju“, na kojoj će neki od ključnih regionalnih oglašivača raspravljati o tome koji su najvažniji kriterijumi za izbor marketinških agencija, šta oglašivači očekuju od svojih agencija i koje su im karakteristike agencija najvažnije.
Na panelu će učestvovati Eva Aljančič, direktorka marketinga i prodaje Si.mobil, Slovenija; Aleksandar Poznanić, direktor marketinga Jaffe, Srbija i Lejla Dautović Čajić, direktorka marketinga SPP pića, Atlantic Grupa, Hrvatska, uz Dražena Nikolića, predsednika Uprave ACI-a, moderatora panela.
Učesnici panela osvrnuće se i na rezultate istraživanja o stavovima oglašivača vezanim za saradnju s marketinškim agencijama u Hrvatskoj, a koje je sprovelo Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA). Istraživanje je pokazalo da je hrvatskim oglašivačima najvažniji kvalitet rada agencije, razumevanje klijenata i njegovog tržišta te kvalitet kreativnog rešenja.
Kao navažnije karakteristike agencije, oglašivači su u najvećem broju istakli kvalitet predloženih strategija te znanje i posvećenost agencijskog tima. Istraživanje je, takođe, pokazalo kako većina klijenata svoje marketinške agencije percipira kao značajne partnere u razvoju vlastitog poslovanja te da su oglašivači uglavnom zadovoljni svojim partnerima agencijama.
Ipak, prema istraživanju, marketinške agencije samo kod četvrtine klijenata imaju značajnu ulogu u formuliranju marketinške strategije, ali i klijenti nedovoljno uvažavaju strukovne nagrade kao jedan od ključnih činilaca za izbor agencija.
„Sprovedeno istraživanje pokazalo je ključne komparativne prednosti marketinških agencija kao i primarne razloge njihova angažmana. S druge strane, zanimaju nas načini kako dodatno povećati angažman agencija u delu strateškog razvoja poslovanja oglašivača te se nadamo da ćemo odgovore na ta pitanja kako na nivou Hrvatske, tako i na regionalnom nivou, dobiti na ovom panelu i na ostalim događanjima u sklopu BalCannes-a i samog Weekenda“, izjavio je Damir Ciglar, predsednik Uprave HURA-e.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!