Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako pronaći najbolju agenciju za svoju kompaniju?

U okviru BalCannes-a, regionalne revije najboljih reklamnih agencija, koja se održava na ovogodišnjem Weekend Media Festivala, u petak 20. septembra održaće se panel diskusija na temu „Kako biramo marketinšku agenciju“, na kojoj će neki od ključnih regionalnih oglašivača raspravljati o tome koji su najvažniji kriterijumi za izbor marketinških agencija, šta oglašivači očekuju od svojih agencija i koje su im karakteristike agencija najvažnije.
Na panelu će učestvovati Eva Aljančič, direktorka marketinga i prodaje Si.mobil, Slovenija; Aleksandar Poznanić, direktor marketinga Jaffe, Srbija i Lejla Dautović Čajić, direktorka marketinga SPP pića, Atlantic Grupa, Hrvatska, uz Dražena Nikolića, predsednika Uprave ACI-a, moderatora panela.
Učesnici panela osvrnuće se i na rezultate istraživanja o stavovima oglašivača vezanim za saradnju s marketinškim agencijama u Hrvatskoj, a koje je sprovelo Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA). Istraživanje je pokazalo da je hrvatskim oglašivačima najvažniji kvalitet rada agencije, razumevanje klijenata i njegovog tržišta te kvalitet kreativnog rešenja.
Kao navažnije karakteristike agencije, oglašivači su u najvećem broju istakli kvalitet predloženih strategija te znanje i posvećenost agencijskog tima. Istraživanje je, takođe, pokazalo kako većina klijenata svoje marketinške agencije percipira kao značajne partnere u razvoju vlastitog poslovanja te da su oglašivači uglavnom zadovoljni svojim partnerima agencijama.
Ipak, prema istraživanju, marketinške agencije samo kod četvrtine klijenata imaju značajnu ulogu u formuliranju marketinške strategije, ali i klijenti nedovoljno uvažavaju strukovne nagrade kao jedan od ključnih činilaca za izbor agencija.
„Sprovedeno istraživanje pokazalo je ključne komparativne prednosti marketinških agencija kao i primarne razloge njihova angažmana. S druge strane, zanimaju nas načini kako dodatno povećati angažman agencija u delu strateškog razvoja poslovanja oglašivača te se nadamo da ćemo odgovore na ta pitanja kako na nivou Hrvatske, tako i na regionalnom nivou, dobiti na ovom panelu i na ostalim događanjima u sklopu BalCannes-a i samog Weekenda“, izjavio je Damir Ciglar, predsednik Uprave HURA-e.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!