Kompanija Teads se predstavila na 15. Weekend Media Festivalu u Rovinju sa veoma zanimljivim i konkretnim primerima iz oblasti kreativnih rešenja kao i iz perspektive privlačenja pažnje i ukazala na njihov značaj i uticaj na rast brenda u ekosistemu digitalnog oglašavanja.
Podaci iz Teads studija govore da 2/3 medijske efikasnosti vođeno kreativnim rešenjima. Kreativno osmišljene kampanje donose čak 11 puta veći ROI od kampanja koje nemaju osmišljen kreativni koncept. Napravljena je paralela između statičnih i video vizuelnih rešenja i pokazalo se da pokret, odnosno video rešenje značajno povećava pažnju, kao i da utiče čak 58% na povezanost sa brendom. Dovoljan je samo suptilan pokret da napravi razliku u smislu pažnje između statične i dinamičke kreative. Interaktivni oglasi povećavaju naklonost prema brendu i sve ovo govori u prilog tome da bi video kreative trebalo da budu na prvom mestu prilikom planiranja kampanje. Pored toga, kao najefikasnije kampanje su se pokazale one gde su objedinjene kreativne strategije povezane putem različitih platformi.
Velika prednost i prilika koju Teads nudi je prilagođavanje oglasnih rešenja različitim platformama, kao na primer – jedan TVC spot može veoma jednostavno da se optimizuje specifičnim i jedinstvenim efektima koje Teads nudi uz kreativno rešenje za mobilne uređaje, koje povećava interakciju i procenat odgledanog videa.
Teads je u saradnji sa Dentsu International uradio istraživanje na temu tzv “ekonomije pažnje”. Istraživanje je pokazalo da vrhunski izdavači podstiču veći angažman od društvenih medija. Naime, identifikovano je nekoliko ključnih pokretača pažnje: vreme provedeno u gledanju, kreativna rešenja i izbor korisnika.
Oglasna rešenja optimizovana za Teads platformu dobila su rast pažnje od 49% u odnosu na standardne verzije oglasa. Teads interaktivni formati prikaza koji su dizajnirani za mobilne uređaje takođe su bili veoma dobri u privlačenju i zadržavanju pažnje, generišući 3 puta više pažnje od standardnih oglasa. Sada je vreme da se odgovorno oglašavate i krenete putem poštovanja korisnika i privlačenja pažnje kvalitetnim i relevantnim sadržajem i oglasnim rešenjima, ne samo zato što je to dobro za društvo, već zato što je dobro za vaš poslovni put. Ukoliko ne postoji odgovorno i relevantno ponašanje prema publici koja konzumira digitalni sadržaj, neće biti načina da dođemo do nje za nekoliko godina.
Nakon zanimljivog i korisnog predavanja, kompanija Teads je organizovala koktel za posetioce koji su prisustvovali prezentaciji, kao i za goste koji su naknadno došli. Druženje je bilo odlično mesto za razmenu mišljenja i iskustava stalnih Teads-ovih klijenata, kao i za pitanja i upoznavanje sa potencijalnim klijentima koji su bili brojni na samoj prezentaciji u prepunoj sali na Weekend Media Festivalu.
O Teadsu
Naime, radi se o globalnoj digitalnoj medijskoj platformi za plasiranje naprednih oglasnih rešenja, stavljajući kvalitet na prvo mesto. Kompanija mapira izazove sa kojim se susreću svi koji se ozbiljno bave digitalnim oglašavanjem i nudi brza i efikasna rešenja, tako da su inovacije srž poslovanja ove kompanije. Teads sarađuje sa vodećim medijskim kućama, agencijama i oglašivačima sa timom od 1200+ ljudi na 32 tržišta, među kojima je i Srbija.