Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako pametni uređaji menjaju vašu content strategiju?

Uložili ste mnogo vremena u kreiranje content strategije, ali niste sigurni hoće li ona biti prilagodljiva prenosivim pametnim uređajima?

Ne brinite se. Svet digitala menja se kao vremenska prognoza i planiranje platformi za plasiranje vaše content strategije ne treba prepustiti slučaju. Stručnjaci veruju da će tržište pametnih uređaja porasti za oko 35% do 2019. godine, a to znači dodatnu angažovanost marketinških stručnjaka u kreiranju sadržaja prilagođenog upravo za te male sprave.

Agencija Jasno&Glasno objavila je nekoliko obeležja koja će vaša content strategija morati sadržati ako želite biti konkurentni i uspešniji i na ovom polju.

Još kraće poruke
Content strategija baziraće se na kratkim i konciznim tekstovima, odnosno porukama koje će u malo reči reći sve što je potrebno bez preteranog opisivanja. Dužina poruke zavisiće o brzini konzumacije, kontekstu te veličini ekrana koji se koristi. Iako su već sada poruke na svim platformama jako kratke, stručnjaci za content naći će se pred izazovom kako kratko i jasno reći sve što treba.

Lokacija i vreme
Lokacija krajnjih korisnika biće jedan od činilaca koji će takođe uticati na stvaranje sadržaja. Poruka koju šaljete mora biti smeštena u vreme, ali i prostor koji je u tom trenutku relevantan za vašu publiku. Šta to znači? To znači da ćete uz sve podatke koje vam pametni uređaj pruža znati da korisnik, koji je deo vaše ciljane publike, kupuje namirnice u prodavnici te će ga kratka poruka obavestiti o najnovijem sniženju koje je u toku upravo u toj prodavnici. Ako ga obavestite nakon što je on obavio svoju kupovinu i nije iskoristio ni jedan popust, možda ga izgubite.

Sadržaj fokusiran za specifične niše
Specifičnost odnosno konkretnost članaka moraće biti veća nego ikada. Pretraživanje koje će se događati u hodu, netom pre same radnje, biće fokusirano na konkretno područje te će, u skladu sa tim, i sadržaj trebati biti usresređen na jedan segment. Na primer, pretraživanje nekog pojma neće se više toliko bazirati na opštoj ključoj reči, nego na semantičku pretragu – pretraživanje najbolje kafe u gradu biće zamenjeno pretraživanjem najjeftinije i najbolje kafe u neposrednoj blizini korisnika, u kvartu. Takođe, ulazak u prodavnicu sa zdravim namirnicama biće popraćen pojavljivanjem jednostavnog i brzog recepta od tih zdravih namirnica. Sadržaj koji ste do sada stvarali neće biti beskoristan, ali razmišljajte o tome kako još više precizirati svoje poruke.

Vizuelno ispred tekstualnog
Sve većim korišćenjem video prikaza pomeraju se granice u kreiranju inovativnih i informativnih sadržaja. Dobar, kratak i vizualno doteran video zasigurno će imati malu prednost pred tekstom, premda će stvaranje upravo takvoga videa biti pravi izazov.

Više na sajtu Jasno&Glasno.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!