REGION – Poznatiji kao Pitch Doctor, Mark Clark pomogao je da se osvoje pitchevi vredni preko 100 miliona funti za više od 400 agencija, a tajne njegovog uspeha možete saznati na HOWtoWOW radionici.
Na tržištu u kojem prosečna agencija osvaja jedan od tri pitch-a, ona koja svojim superiornim nastupom uspe da nadmaši taj standard u startu će imati prednost nad ostalima na tržištu. Kako postići najoptimalniji rezultat objasniće Pitch Doctor Mark Clark na trećoj radionici HOWtoWOW akademije How to Win a Pitch?
Mark Clark jedan je od najtraženijih predavača i konsultanata na temu osvajanja pitch-eva u svetu. Razlog zašto ga svi „žele“ je evidentan – pomogao je da se osvoji preko 100 miliona funti vrednih pitch-eva za više od 400 agencija. Nestle, Coca-Cola i Durex, brandovi su koji su svetski poznati, a jedni su od mnogobrojnih koje je Clark savetovao. Clark je ujedno i partner u kompaniji JFDI specijalizovanoj za marketing i komunikacije s ciljem pružanja pomoći agencijama prilikom akvizicije novih klijenata i rasta poslovanja.
Sama radionica pomoći će učesnicima da razumeju optimizaciju pitch procesa uz pomoć konsultantske kompanije, usvoje pojmove poput pitch audit, analiziraju različite pobedničke tipove i najbitnije, shvate važnost samog pitcha za agencije.
Radionica je namenjena direktorima, client service direktorima, account direktorima i drugima koji se spremaju na osvajanje tržišta, pitch po pitch.
Na predstojećim radionicama HOWtoWOW akademije očekuje nas još pet interaktivnih radionica i inspirativnih predavača. Među njima su donedavni glavni kreativni direktor Google-ovog think tanka The ZOO i bivši rukovodilac digitalnog marketinga Microsofta.
Više informacija na zvaničnoj stranici HURA-e: hura.hr/howtowow