Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako osvojiti svaki pitch?

REGION – Poznatiji kao Pitch Doctor, Mark Clark pomogao je da se osvoje pitchevi vredni preko 100 miliona funti za više od 400 agencija, a tajne njegovog uspeha možete saznati na HOWtoWOW radionici.

Na tržištu u kojem prosečna agencija osvaja jedan od tri pitch-a, ona koja svojim superiornim nastupom uspe da nadmaši taj standard u startu će imati prednost nad ostalima na tržištu. Kako postići najoptimalniji rezultat objasniće Pitch Doctor Mark Clark na trećoj radionici HOWtoWOW akademije How to Win a Pitch?
Mark Clark jedan je od najtraženijih predavača i konsultanata na temu osvajanja pitch-eva u svetu. Razlog zašto ga svi „žele“ je evidentan – pomogao je da se osvoji preko 100 miliona funti vrednih pitch-eva za više od 400 agencija. Nestle, Coca-Cola i Durex, brandovi su koji su svetski poznati, a jedni su od mnogobrojnih koje je Clark savetovao. Clark je ujedno i partner u kompaniji JFDI specijalizovanoj za marketing i komunikacije s ciljem pružanja pomoći agencijama prilikom akvizicije novih klijenata i rasta poslovanja.

Sama radionica pomoći će učesnicima da razumeju optimizaciju pitch procesa uz pomoć konsultantske kompanije, usvoje pojmove poput pitch audit, analiziraju različite pobedničke tipove i najbitnije, shvate važnost samog pitcha za agencije.

Radionica je namenjena direktorima, client service direktorima, account direktorima i drugima koji se spremaju na osvajanje tržišta, pitch po pitch.

Na predstojećim radionicama HOWtoWOW akademije očekuje nas još pet interaktivnih radionica i inspirativnih predavača. Među njima su donedavni glavni kreativni direktor Google-ovog think tanka The ZOO i bivši rukovodilac digitalnog marketinga Microsofta.

Više informacija na zvaničnoj stranici HURA-e: hura.hr/howtowow

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!