today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako „osvojiti“ Instagram Reels?

SVET – AdAge objavio je korisne savete kako da kreativno unapredite vaše videe i oglase na Instagramu.

Među platformama koje se fokusiraju na kratke video forme, Instagram je najveća, sa dve milijarde aktivnih mesečnih korisnika, objavila je Meta u oktobru 2022. godine. Instagramov najbrže rastući format – Reels, predstavlja priliku za povezivanje brendova i korisnika kroz autentičan sadržaj. Korisnicima je pružen novi način za otkrivanje sadržaja koji ih interesuje, kao i prilika za povezivanje sa drugim istomišljenicima.

Preko 140 milijardi klipova se svakodnevno objavi na Instagramu i Facebooku što je povećanje od 50% za samo šest meseci i ove dve platforme su najbrže rastući biznisi u okviru Mete. Instagram je lansirao Reels format 2020. godine, a naredne godine ga je Meta predstavila i na Facebooku. Početkom 2022. godine, ovi kratki videozapisi su postali dostupni u više od 150 zemalja.

Za oglašivače, kratki video formati predstavljaju ogroman kreativni potencijal. U vreme kada zbog izazovne ekonomske situacije, budžeti za oglašavanje postaju sve manji, Reels se čine kao sjajna mogućnost za kreiranje autentičnih, zabavnih digitalnih reklamnih sadržaja.

Ali kako da marketinški stručnjaci i kreativne agencije „osvoje“ ovaj Instagram format?

  1. Najbolji Reels videi izazivaju emotivnu reakciju, te oduševljavaju vizualnim efektima. Jedna od odlika ovih videa je i multisenzornost – što znači da je video sadržaj praćen popularnim audio sadržajem, koji može biti zabavne ili edukativne prirode. Istraživanja pokazuju da 80% korisnika Reels gleda sa uključenim zvukom.
  2. Najbolji Reels videi su odmah jasni i privlače pažnju gledalaca u prvih nekoliko sekundi, odnosno pokazuju zašto korisnik treba da ostane i pogleda video do kraja. Da biste jednostavno i jasno „pojačali“ poruku videa, koristite i tekst i glas.
  3. Najbolji Reels videi su lako dostupni, prepoznatljivi i predstavljaju povezane celine. Istraživanja pokazuju da se najbolji rezultati postižu prikazivanjem ljudi iz stvarnog sveta i njihovih priča, sa kojima se korisnici mogu poistovetiti.

Takođe, Meta je nedavno pokrenula Instagram Creator Marketplace, gde marketinški stručnjaci mogu pronaći i povezati se sa brojnim renomiranim kreatorima sadržaja, koji im mogu pomoći da njihov sadržaji dosegne novu publiku i nove kreativne visine.

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!