Kako nam lično brendiranje može pomoći prilikom traženja zaposlenja?

REGION – Da li ste pomislili da robne marke nisu samo oko nas, već smo ustvari svi robne marke? Da se svakodnevno „prodajemo“ različitim grupama ljudi i da, pre svega u društvenim medijima, gradimo svoj javni izgled koji postaje sve važniji?

Stručnjak za brendiranje Dejvid Brajer (David Brier), koji kao govornik dolazi na ovogodišnju konferenciju SEMPL, kaže da će ono, što jesmo, uvek biti veće od onog, što radimo. Javni izgled čoveka bitan je pre svega prilikom nekih većih koraka u životu. To je slučaj kod prijema u određene obrazovne ustanove, a još važnije je to kod traženja zaposlenja. Budite uvereni da će vaši potencijalni poslodavci proveriti i vaše profile u društvenim medijima, iako se vama čini da su oni nešto lično.

DRUŠTVENI MEDIJI PRIKAZUJU NAŠ JAVNI IZGLED
Zato je dobro da odvojite malo vremena i pregledate svoje javne profile. Obrišite objave ili fotografije koje vam se čine neodgovarajuće za u javnost. Pre svega ako ste u fazi traženja novog zaposlenja, vredi posvetiti vreme „čišćenju“ profila na društvenim mrežama.

Još pre nego što napišete prijavu za radno mesto, uzmite malo vremena i promislite, ko ste. Kako bi se opisali u samo tri reči? Šta su vaše odlike, za šta se zauzimate? Često sami sebe tako poznajete da ni ne primećujete svoje prave vrline, zato je važno da izdvojite ono, zbog čega se izdvajate i drugačiji ste od drugih. Ono, zbog čega ste „Coca-Cola“ na tržištu svih drugih osvežavajućih pića.

SVOJU PRIČU ISPRIČAJTE SAMI
Dejvid Brajer (David Brier) još naglašava da ako sami ne izgradite svoju priču, izgradiće je drugi. Zato nemojte pustiti da vašu priču pričaju drugi. Lična marka nije nešto, što bi moglo nastati tokom noći. To je proces koji zahteva predanost. Lična marka takođe nije nešto, što stvaramo danas i sa njom se više ne bavimo. Razvija se zajedno sa nama, menja se sa važnim prelomnim tačkama u našim životima.

Možda vam se čini da to nije za vas, ali verujte da je itekako bitno. Kao i rafovi u prodavnicama, zasićeno je i tržište rada. Ako želite da se izdvojite i izborite svoje mesto, koje želite, pomislite na sebe kao na robnu marku. Zašto bi sami sebe skinuli „s rafa“? Ulažite u sebe i izgradite svoju robnu marku.

Možda možete početi i tako, što ćete doći da saslušate jednog od najvećih stručnjaka brendiranja Dejvida Brajera (Davida Briera) na konferenciji SEMPL, koja će se održati 29. i 30. novembra 2018. u Grand Hotelu Bernardin u Portorožu.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari