today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako lansirati telefon na drugačiji način?

Poslednjih skoro dvadeset godina, lansiranja telefona prati isti kalup – curenje brižljivo selektovanih informacija koje prenose tehnološki mediji gradi se uzbuđenje pred lansiranje, zatim neko bitan izađe i predstavi telefon pred dobro selektovanom publikom, koja se dobro izbombarduje specifikacijama, objavi se zaštitno lice, obično sportista ili glumica trenutno u žiži, i stavi se neki jako komplikovan slogan na engleskom.

Izgleda da je Xiaomi Srbija pokušao da sve to okrene naglavačke za lansiranje Redmi Note13.

Možda ste primetili bilborde sa Strahinjom Ćalovićem na beloj pozadini i sloganom “Veoma dobar telefon“, što je tačno kako bi većina zagriženih Xiaomi korisnika opisala ovaj telefon. Čini se da ni Strahinja nije nasumično izabran, jer deluje kao da u videima, koji prate kampanju, glumi istog onog antiklimaktičnog lika koga inače glumi u svojim videima.

Recimo, u videu pre lansiranja Strahinja dovodi do apsurda sve trope faze „građenja uzbuđenja” – telefon je blurovan, jer ne smemo da znamo koji je, ali nam Strahinja objasni da možemo da izguglamo, ubeđuje se sa režijom da video nema smisla ako ne kaže ljudima detalje telefona.

Sve specifikacije prevedene su na narodski jezik u seriji videa – baterija od 5000 mAh postala je „veoma velika baterija”, punjač od 120w postao je „veoma brz punjač” itd.

Posebno treba istaći da je ovaj ton ispraćen u celom eko-sistemu kampanje. Na isti način predstavili su i lansiranje cene, popust, bundle. To se možda najbolje vidi na stranici kampanje na Xiaomi sajtu, umesto da prepričavamo.

Da li je ovaj ton komunikacije najbolji za svaki brend? Sigurno NE, ali bitno je da se podsetimo da je Xiaomi i dalje izazivač na tržištu elektronike.

Bitno je i da razumete koji tačno telefon je u pitanju – Redmi Note13 serija zapravo je najprodavaniji model Xiaomi telefona, njihov mass-market flegšip, odnosno kao što Strahinja kaže u videu „onaj telefon na koji pomisliš kada kažeš najbolji odnos cene i kvaliteta”.

Redmi Note serija iz godine u godinu dominira prodajom, iako nema najbolje specifikacije, niti jedinstvene funkcionalnosti. To je zaista samo veoma dobar telefon. U svetu zatrpanom ponudama, notifikacijama i distrakcijama, to je osvežavajući paket zbog koga će mnogi zapravo primetiti da je neki brend lansirao novi telefon.

Ovu nesvakidašnju, ali veoma uspešnu i zapaženu kampanju Xiaomi kancelarije u Srbiji sproveli su marketinška agencija Žiška, kao idejni tvorac i RED Communication, kao medijski partner. A ako vas je zainteresovalo koje karakteristike ima ovaj “veoma dobar telefon”, trk na Xiaomi sajt.

Autor teksta: Žiška

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!