Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako koristiti data science u marketinškim odlukama?

Kada je u pitanju primena nauke o podacima u marketingu, njen cilj je da pruži nove uvide koji će kompanijama omogućiti da se uvere jesu li se njihove odluke o investiranju isplatile. Koji obim prodaje je donela njihova poslednja TV kampanja? Šta je ROI influenser marketinga?

Odgovore na ova i druga pitanja nudi agencija Polaris u novoj studiji na linku: http://polaris-see.com/reports/how-to-apply-data-science-in-marketing-decisions/

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!