Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Kako je Snepčet postao vredan preko 20 milijardi dolara za samo 5 godina?

Jedna od najpopularnijih aplikacija za slanje slika i videa po prvi put je zatražila IPO (initial public offering – inicijalna javna ponuda), odnosno prvi put je izašla na berzu. Vrednost kompanije mogla bi da bude 25 milijardi dolara.

Evo kako je kompanija došla do ovolike cifre za samo 5 godina, objašnjava Inc.com.

Evan Špigel (Evan Spiegel) 2011. godine lansirao je „Snepčet“ (Snapchat) kao deo školskog odnosno studentskog projekta. Ubrzo je privukao pažnju mnogih srednjoškolaca i studenata. Do 2012. godine Snepčet je imao oko 100.000 korisnika. Vrednost je tada bila 4.25 miliona dolara.

Snepčet je 2013. godine lansirao „Stories“, kompilaciju korisničkih snepova (video materijal i slike) prethodnog dana. Vrednost je u tom trenutku bila 800 miliona dolara.

Fejsbuk (Facebook) je ponudio da kupi Snepčet za 3 milijarde dolara na kraju 2013. godine. Špigel je odbio ponudu. Te 2014. godine Snepčet je otkrio svoj biznis model: Osnaživanje brendova da bi se oglasi prikazivali u aplikaciji. Vrednost 10 milijardi dolara.

Zatim je 2015. godine lansirao Discover opciju, dopuštajući određenim izdavačima da vode/kreiraju sadržaj u aplikaciji. To je privuklo partnere kao što su CNN, the Wall Street Journal, BuzzFeed i Vice.
Iste godine Snepčet je počeo da sarađuje sa drugim kompanijama tako da je oglašivačima mogao da daje više podataka o njihovim reklamama, drugim rečima reklame su postale „merljivije“.
Vrednost: 16 milijardi dolara.

Ove godine Snepčet se rebrendirao kao Snap, Inc. Lansirao je svoj prvi hardware proizvod – Spectacles.
Vrednost je 20 milijardi dolara. U novembru ove godine Snap, Inc. izlazi na berzu i procena vrednosti kompanije mogla bi da bude preko 25 milijardi dolara.

Izvor i foto: BizLife

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!