SVET – Ljudi provode sve više sati na ZOOM video pozivima. I, što je najvažnije, potrebna im je pauza.
Upravo ovo je bila glavna inspiracija i insight kojim se vodio Sam Hennig, britanski kreativni strateg, a koji je osmislio KitKat oglasno rešenje koje je postalo viral među globalnim profesionalcima iz oglašivačke industrije. On je svoje rešenje plasirao preko One Minute Brief, platforme koja zahteva brzi odgovor na kratke briefove.
Ovaj oglas na pametan način oslikava glavni slogan brenda KitKat, a koji glasi „Have a break. Have a Kit Kat“, koji je u Velikoj Britaniji toliko poznat, da ga na rešenju nije bilo potrebno spominjati.
Oglas je za samo nekoliko sati podelilo hiljade kreativaca na LinkedIn-u i Twitteru, ali i ljubitelji čokolade. KitKat je primetio oglas i zatražio dozvolu da podeli oglas na svojim društvenim kanalima, posebno promovišući ga u Velikoj Britaniji, Nemačkoj i Češkoj.
We love to see consumers embracing the purpose of our break just like @samhennig and @OneMinuteBriefs with this amazing illustration! A reminder to you all to make time for yourself and schedule your break moments in your calendar! #HaveABreak pic.twitter.com/PNnQ3iYRUe
— KITKAT (@KITKAT) February 15, 2021
Više informacija pročitajte OVDE.