today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako je nastala najuspešnija Fashion&Friends kampanja?

U komercijalnoj euforiji Dana zaljubljenih, odlučili smo da prikažemo kako zaista izgleda traženje pravog poklona i podelimo to sa ciljnom grupom našeg klijenta Fashion&Friends. Uz dobru strategiju i relatable kreativu ostvarili smo izvanredne rezultate u procesu koji delimo sa vama.

Trudili smo se da cela kampanja bude nešto sa čime će ljudi moći da se poistovete. Od situacija, do reakcija, odabira influensera, produkcije, a da na kraju damo konkretno rešenje ovog slatkog problema. Vodeća lica kampanje bili su influenserka i model Anđelka Tomašević i influenser Đura fiskultura, čiji je uticaj doprineo brand awareness-u.

Kao i uvek koristili smo omnichannel pristup, detaljnu strategiju oglašavanja, a kreativnu i video produkciju smo radili inhouse. Loft 19 kao agencija se veoma zalaže za negovanje oba stuba poslovanja, te iako smo na tržištu poznati najviše po performasu i e-commerce klijentima, veoma polažemo na content zbog kog smo za potrebe video produkcije otvorili Loft 19 Studio.

Napravljena su četiri osnovna i tri dodatna videa koja su pregledana više od dva miliona puta. Pratila su ih 63 storija i 3 posta i pregršt kreativa za oglašavanje sa temom Dana zaljubljenih.

Kampanja je podeljena u dve faze. Teaser faza kojom smo kod potrošača stvarali potrebu uz 4 engaging videa, newsletter najave i app push notifikacije. Zatim je usledila converting faza u kojoj smo nastavili sa ovim kanalima uz fear of missing out komunikaciju, a dodali smo im Google ads display kampanje kao podsticaj na kupovinu i Meta broad i remarketing kampanje.

Sve detalje kampanje pogledajte u case videu, a ovde predstavljamo neke od najvažnijih brojki.

Meta Ads napravile su revenue od +242% i ROAS 26. Google kampanje su povećale conversion value za 434% i napravile ROAS 39. Prihod putem newslettera je porastao za 35%.

Ono što je za nas najvažnije jeste da smo drastično prešli target klijenta napravivši total revenue od +422%. To čini ovu kampanju jednom od najboljih u istoriji online poslovanja ovog brenda.

Ovo je kampanja na koju smo kao agencija izuzetno ponosni, ali svaka saradnja koja donosi dobre rezultate bazirana je kaooperaciji obe strane i poverenju. Tako je i sada slučaj sa klijentom Fashion&Friends koji je imao apsolutno razumevanje da efektivne digitalne kampanje moraju biti digital native kako bi imale najbolje rezultate. Što znači da imaju jači učinak nego TVC ili offline kampanje samo plasirane na mreže. Takođe, formula uspeha za nas jeste da performans i kreativa dolaze iz iste agencije kako bi komunikacionih šumova bilo što manje, a rezultati što bolji.

Za Marketing mrežu tekst pripremio: Loft 19

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!