today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako je Instagram ubio Snapchat?

Mnogima, u ovom slučaju posebno korisnicima Snapchat-a, besraman je potez Facebook-a, prilikom lasiranja Instagram Stories – nove opcije na Instagramu, gde možete kreirati instant momente i pretvoriti ih u vaš Story, gde na fotografijama i videu možete crtati i dodavati emotikone, koji nestanu nakon 24h.

Zvuči poznato? Možda jer je Snapchat predstavio identične opcije 2013. godine. S tim što ovo nije klasično “Apple kopira Samsung novim opcijama” kopiranje, koliko je copy/paste kopiranje. Ono što nas, nesumnjivo, čeka u budućnosti je integracija Masquerade aplikacije, koju je Facebook kupio početkom godine, koja omogućava face-swap filtere, kao na Snapchatu-u.

Zašto će Instagram pobediti?
Pre svega, tu je ogromna baza korisnika. Koja je osigurani viral kada su u pitanju aplikacije. Instagram poseduje 500 miliona korisnika, što je duplo više korisnika od Snapchat-a, trenutno. Uzevši u obzir da je većina tih korisnika na obe mreže istovremeno, jednostavno će odustati od jedne vremenom, jer zašto bi koristili dve aplikacije za jednu stvar. Instagram će održati svoju bazu i vremenom je uvećati, jer pored integrisanog Snapchat-a, poseduju i ostale core opcije koje su ga i dovele na trenutnu poziciju.

State of mind pre godinu dana
Snapchat je vremenom popločao put casual šerovanju svakog momenta u toku dana sa svojim prijateljima. Doduše, to jeste bila primarna funkcija Instagrama, ali je Instagram postao više elitistička share plaforma, na kojoj bi završio jedan top momenat tokom određenog perioda. Ono što nas čeka od sada su konstantni gradient kružići iznad najnovijih hronološki postavljenih postova na našem timeline-u.

Ono što nikako ne treba smetnuti sa uma su Boomerang i Hyperlapse.
Već viralne aplikacije koje je stvorio Instagram, preko kojih se takođe može kreirati sadržaj za Instagram i Instagram Stories.

Kako radi?
Bolje od Snapchat-a, zapravo. Uz već postavljenu i funkcionalnu platformu, nema bagova i zamrzavanja aplikacije, za razliku od Snap-a. Ono što joj nedostaje od opcija na koje smo navikli na Snapchat-u, doći će vremenom. Ono što neće, zamenili su drugim opcijama. Recimo, ne postoji opcija da definišete vreme tokom kog traje vaš story, ali možete zaustaviti story tako što ćete zadržati prst na ekranu.

Pored toga, uglavnom je sve kao što smo navikli na Snap-u, jednim tipkanjem ekrana se story preskače, povlačenjem na gore se otvara chat box, desno se preskače na naredni story, povlačenjem odozgo se prekida pregledavanje story-a.

Od dodatnih opcija, možete ograničiti ko će od vaših pratioca videti vaš sadržaj. Da li će biti javan i može ga videti svako (tapom na vašu profilnu fotografiju kada se ode na profil), da li će biti skriven od javnosti i dostupan samo vašim pratiocima ili će biti skriven samo od vaše bivše devojke i njene majke (tj. neke konkretne osobe).

Bottom line, ova integracija Snapchat-a u Instagram, iz kog Snapchat nije dobio ništa, će kao i opcije, u budućnosti prevući i korisnike prema Instagramu i vremenom, ukoliko se ne desi čudo, na Snapchat-u ostaviti groblje praznih profila i nepopunjenih story-a.

Autor teksta:
Stefan Kostić, Graphic Designer, @Homepagers

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!