Vodeći se smernicama klijenata, ali i javnosti, da danas u moru reklamnih kampanja proizvedu “wow” efekat, tim kreativaca iz PR agencije Represent Communications, na jedan potpuno nov način, lansirao je edukativnu kampanju Udruženja osiguravača Srbije.
Osmišljen je krajnje neobičan događaj, koji je u ponedeljak uveče skrenuo pažnju velikom broju prolaznika, ali i ljudi iz medija i sa društvenih mreža, jer su se mnogi u tom trenutku pitali u neverici da li zaista gori zgrada Pravnog fakulteta.
Ipak, u pitanju je bila svetlosno zvučna instalacija kojom je Udruženje osiguravača Srbije započelo edukativnu kampanju podizanja svesti javnosti o osiguranju uošte pod nazivom „OSIGURAJ BUDUĆNOST“. Cilj kampanje je da pokaže da su nepredviđene situacije realne i da mogu svima od nas da se dogode, kao i da podseti građane da osiguranjem ulažu u ono što je najvrednije, a to je njihova sigurna budućnost.