Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Kako je „goreo“ Pravni fakultet u Beogradu?

Vodeći se smernicama klijenata, ali i javnosti, da danas u moru reklamnih kampanja proizvedu “wow” efekat, tim kreativaca iz PR agencije Represent Communications, na jedan potpuno nov način, lansirao je edukativnu kampanju Udruženja osiguravača Srbije.

Osmišljen je krajnje neobičan događaj, koji je u ponedeljak uveče skrenuo pažnju velikom broju prolaznika, ali i ljudi iz medija i sa društvenih mreža, jer su se mnogi u tom trenutku pitali u neverici da li zaista gori zgrada Pravnog fakulteta.

Ipak, u pitanju je bila svetlosno zvučna instalacija kojom je Udruženje osiguravača Srbije započelo edukativnu kampanju podizanja svesti javnosti o osiguranju uošte pod nazivom „OSIGURAJ BUDUĆNOST“. Cilj kampanje je da pokaže da su nepredviđene situacije realne i da mogu svima od nas da se dogode, kao i da podseti građane da osiguranjem ulažu u ono što je najvrednije, a to je njihova sigurna budućnost.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!