Da li svako jutro zvonjavu budilnika doživljavate kao da je neko ispalio hitac iz pištolja, a vi ste na startnoj liniji, odakle trčite još jednu trku i radni dan sa izazovima, vremenom i „teškim“ ljudima na poslu?
Za većinu marketara početak jutra podseća na scenario u prethodnom pitanju. Radni dan im ispunjava žurba da se postavljeni zadaci odrade i postignu određeni ciljevi, ali se na tom putu suočavaju sa mnogobrojnim ometačima iz okoline (nije isključeno ni samosabotiranje) koji umanjuju njihovu produktivnost.
Rezultati istraživanja kompanije AtTask, o usponima i padovima marketara u toku jednog radnog dana, prikazana su u vidu infografika. Npr. 37% marketara na poslu provodi jedan do dva sata u čitanju i odgovaranju na e-mail poruke, dok 36% na ovu aktivnost troši tri do četiri sata. Oko 35% za smanjenu produktivnost okrivljuje često prekidanje u radu i ometanje od strane saradnika ili drugih osoba sa kojima dolaze u kontakt, dok 26% stručnjaka smatra da do smanjene produktivnosti dolazi zbog pojave prepreka u radu i neočekivanih projekata.
Izvor: Prototip