today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako ići u korak sa vremenom i novim tehnologijama?

Poslednjih nekoliko godina svedoci smo neverovatno brzog razvoja interneta i tehnologije. Samim tim, otvara se mogućnost za beskonačan broj ideja koje će se pojaviti na tržištu, u cilju očuvanja brenda, ili kreiranja istog. Jedna od kompanija koja je na odličan način iskoristila popularne društvene medije kako bi prikazala svoju poslovnu kulturu, način rada i promovisala se na najbolji mogući način jeste definitivno Heineken.
Naime, ova kompanija je kombinujući klasičan i gerila marketing, kao i društvene mreže, kroz seriju kratkih videa uspela da prikaže svoju kulturu, kreativnost, i kvalitet zaposlenih, kao i da privuče nove kupce. Krenimo redom:

Kako propustiti važnu utakmicu?

Primer kako jedno vredno ulaganje i sponzorstvo, kombinovano sa kreativnošću, i osećajem za gerilu može dovesti do znatnog povećanja brend avernesa. Kako sami kažu, samo u danima emitovanja i repriza ove „prevare“, nju je videlo oko 23 miliona ljudi. I ko zna koliko je još bilo pregleda na youtube-u u godinama nakon toga.

Pregovor

Kada ljudi nešto žele baš jako, daće sve od sebe da to i dobiju. Upravo to je i iskorišćeno u ovoj reklami. Ali, za one koji to najviše žele, sledi i najveća nagrada. I upravo to je ono što će privući i zadržati kupce, naročito ako im neko u budućnosti priđe i kaže da urade neku ludu stvar. Neverovatno kreativno i inspirišuće. I opet, YouTube koji će zagarantovati da se ova reklama još mnogo puta vidi.

Kandidat

Možda i najbolji video koji opisuje poslovnu kulturu firme. Naime, ovaj video prikazuje jedan neobičan kriterijum selekcije, koji izvlači najbolje iz kandidata, i omogućuje kompaniji da zaposli najbolje ljude. Takođe, prikaz jedne fenomenalne, zabavne i pritom ozbiljne poslovne kulture, koja vrednuje određeni set ličnih vrednosti svojih zaposlenih, i nagrađuje ih. Fenomenalan video za privlačenje novih zaposlenih, pa samo možemo pretpostaviti koliko kandidata su imali na sledećem intervjuu.
Kao što smo rekli na početku, „boj ne bije svijetlo oružje“, već dobra strategija i ulaganje, kreativnost, znanje, kvalitetni zaposleni, korišćenje gerile i novih tehnologija. Kreiranje i održavanje brenda u XXI veku nije lako, ali uz malo napora, kreativnosti, razmišljanja izvan okvira, dobro upakovane poruke i male doze ludosti, sve je moguće. Svako može da uradi stvari na isti način, ali onaj ko ume da se prilagodi i smisli nešto novo, taj i ima srce u junaka.

Za Marketing mrežu piše: Nikola Jovanović

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!