today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako da ponedeljak postane draži, a petak još slađi?

Kada pričamo o sebi često kažemo da kod nas u agenciji važi nepisano pravilo da SENIORITY DOMINATES & CREATIVITY RULES. Ta kreativnost vlada ne samo po pitanju toga šta i kako radimo, već – i gde radimo. U aprilu 2022. godine, nakon stišavanja Covid-19 pandemije, vratili smo se u kancelarije i potpuno spontano uveli novi modalitet rada – HIBRIDNI. Tri dana smo (gotovo) svi u agenciji, a preostala dva smo svi kod kuće – ili u kafiću, na vikendici, izletištu, šta god kome najviše prija.

KAKO HIBRIDNI MODEL ZAISTA IZGLEDA U PRAKSI?
Reč ’’hibridni’’ bismo lako mogli zameniti i rečju ’’humani’’, jer je ovaj model „baš po meri čoveka“. U našem slučaju, od ponedeljka do srede smo u kancelariji, a četvrtkom i petkom radimo od kuće.Ova postavka važi za kreativni, akaunt & medijski sektor. Digital i prepress tim su 100% „remote“, a event i statično sedenje u kancelariji svakako odavno nisu deo istog univerzuma. Zato možemo da kažemo da je FLEKSIBILNOST organizacije u zavisnosti od prirode posla okosnica hibridnog modela koji primenjujemo.

Ponedeljak u kancelariji je važan, jer ’’setujemo’’ radnu nedelju – započinjemo nove projekte, sveži i odmorni razmenjujemo razmišljanja i ideje (ali i vikend iskustva i utiske), i pre svega, upijamo kulturu i mindset agencije u kojoj radimo. Petak kod kuće je dobar, jer smo na kraju nedelje već na izmaku snaga i dva sata vremena više na raspolaganju predstojeći vikend čini bližim. I lepšim!

I konačno, svima omiljeni deo našeg hibridnog modela jeste #summerhouse – period godine kada se naš fullhouse office transformiše u fullremote office. I tokom koga (u julu i avgustu) radimo full rasejani od Zlatibora, preko Mediterana do Meksika!

ŠTA HIBRIDNI MODEL RADA DONOSI?
Hibridni model je uveden potpuno neplanirano i to iz razloga što smo (kao i svi) brzo shvatili sve benefite home office-a. Ipak, full remote sistem dugoročno ima i svoje nuspojave, pa smo, da bismo ih minimizovali, uveli hibrid.

Hibridni model rada pruža uštedu vremena (nema putovanja do posla i nazad, a i vreme provedeno u jutarnjem sređivanju skoro da ne postoji), lokacijsku fleksibilnost (jer četvrtak i petak lako mogu da se spoje sa vikendom) i, u krajnoj instanci pruža bolji balans između privatnog života i posla. Samim tim, ovaj modalitet rada povećava zadovoljstvo zaposlenih i, u krajnjoj instanci, neguje njihovu kreativnost i povećava produktivnost.

“I NEVER WROTE ANYTHING IN THE OFFICE” …rekao je svojevremeno David Ogilvy. Naši kreativci ipak jesu, ali su, tokom prethodnog perioda, mnogo dobrih stvari kreirali kod kuće. I to ne kažemo (samo) mi, već bogat portfolio dugogodišnjih zadovoljnih klijenata, kao i osvojeni pithcevi.

ŠTA HIBRIDNI MODEL „PRETI“ DA ODNESE?
Dugoročno, full remote working smanjuje osećaj pripadnosti kompaniji, uticaj njene kulture i prihvaćenih vrednosti i otežava integraciju novozaposlenih. Hibridni model rada sve navedeno neutrališe, ali sa sobom nosi izvesne promene i potrebe za prilagođavanjem.

CO-LAB – KLJUČNA POLUGA HIBRIDNOG MODELA
Glavni preduslov za efikasan način rada u ovom modelu jeste stabilan organizacioni model koji je dobro funkcionisao i u „standardnom“ sistemu rada. Naš sistem rada je i ranije bio efikasan, pa je bilo lako „preseliti“ ga u drugi model. Ipak, remote princip rada, kao jedan od postojećih modaliteta hibridnog modela, zahteva još snažnije poverenje, razumevanje i strpljenje, ali i jasno setovanje očekivanja i rokova.

Tim koji dugo radi zajedno i dobro se poznaje svakako je jedan od ključnih preduslova za dobru i kvalitetnu komunikaciju, a samim tim i efikasne rezultate. Iako prelazak na hibridni sistem rada nije doneo nikakve ključne promene, ipak je zahtevao dodatnu fleksibilnost svih team leader-a – njihovu pojačanu otvorenost, konstantno osluškivanje ljudi i praćenje rezultata i učenje „u hodu“.

Tako smo vremenom došli do određenih operativnih poluga našeg rada:

KICK OFF SASTANCI SVAKOG JUTRA
I kada smo fizički zajedno i kada smo samo virtually connected, svako jutro počinjemo sastankom na kome raspoređujemo aktuelne projekte, pokušamo da predupredimo potencijalne izazove, rešimo one već nastale, ali i da setujemo ton dana tako da svima bude prijatnije i lakše.

SNAŽNA KULTURA I OČEKIVANJA KOJA IZ NJE PROIZILAZE
Svi u agenciji dobro znaju vrednosti koje negujemo, benefite koje one nose, ali i očekivanja koja iz njih proizilaze. „PEOPLE ARE OUR GREATEST ASSET” u našem slučaju nije samo floskula već jedan od ključnih pillara Ogilvy kulture worldwide. Kulture koju se trudimo da utkamo u sve odluke i procese rada.

MOVING FORWARD
Napredak i pomak na karijernoj lestvici nije ad-acta u novom režimu rada. Ljudima je i dalje važno da njihov rad bude primećen i vrednovan, kao i da se njihove različite preferencije neguju. Zato se trudimo da, sada više nego ikada, primenjujemo individualni pristup i u „jedan na jedan“ razgovorima detektujemo potencijalne izazove, ali i podržimo interesovanja, talente i željene pravce karijernog razvoja.

TALK, TALK, TALK!
Nikad ne pretpostavljamo, nikad ne podrazumevamo već uvek pitamo, kažemo & tražimo.

A kako izgledaju kampanje koje smo kreirali u hibridnom modalu rada, pogledajte na fullhouseogilvy.rs.

Za Marketing mreža magazin tekst napisala:
Maja Radak Obućina, New Business Director, Fullhouse Ogilvy

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!