Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako da ponedeljak postane draži, a petak još slađi?

Kada pričamo o sebi često kažemo da kod nas u agenciji važi nepisano pravilo da SENIORITY DOMINATES & CREATIVITY RULES. Ta kreativnost vlada ne samo po pitanju toga šta i kako radimo, već – i gde radimo. U aprilu 2022. godine, nakon stišavanja Covid-19 pandemije, vratili smo se u kancelarije i potpuno spontano uveli novi modalitet rada – HIBRIDNI. Tri dana smo (gotovo) svi u agenciji, a preostala dva smo svi kod kuće – ili u kafiću, na vikendici, izletištu, šta god kome najviše prija.

KAKO HIBRIDNI MODEL ZAISTA IZGLEDA U PRAKSI?
Reč ’’hibridni’’ bismo lako mogli zameniti i rečju ’’humani’’, jer je ovaj model „baš po meri čoveka“. U našem slučaju, od ponedeljka do srede smo u kancelariji, a četvrtkom i petkom radimo od kuće.Ova postavka važi za kreativni, akaunt & medijski sektor. Digital i prepress tim su 100% „remote“, a event i statično sedenje u kancelariji svakako odavno nisu deo istog univerzuma. Zato možemo da kažemo da je FLEKSIBILNOST organizacije u zavisnosti od prirode posla okosnica hibridnog modela koji primenjujemo.

Ponedeljak u kancelariji je važan, jer ’’setujemo’’ radnu nedelju – započinjemo nove projekte, sveži i odmorni razmenjujemo razmišljanja i ideje (ali i vikend iskustva i utiske), i pre svega, upijamo kulturu i mindset agencije u kojoj radimo. Petak kod kuće je dobar, jer smo na kraju nedelje već na izmaku snaga i dva sata vremena više na raspolaganju predstojeći vikend čini bližim. I lepšim!

I konačno, svima omiljeni deo našeg hibridnog modela jeste #summerhouse – period godine kada se naš fullhouse office transformiše u fullremote office. I tokom koga (u julu i avgustu) radimo full rasejani od Zlatibora, preko Mediterana do Meksika!

ŠTA HIBRIDNI MODEL RADA DONOSI?
Hibridni model je uveden potpuno neplanirano i to iz razloga što smo (kao i svi) brzo shvatili sve benefite home office-a. Ipak, full remote sistem dugoročno ima i svoje nuspojave, pa smo, da bismo ih minimizovali, uveli hibrid.

Hibridni model rada pruža uštedu vremena (nema putovanja do posla i nazad, a i vreme provedeno u jutarnjem sređivanju skoro da ne postoji), lokacijsku fleksibilnost (jer četvrtak i petak lako mogu da se spoje sa vikendom) i, u krajnoj instanci pruža bolji balans između privatnog života i posla. Samim tim, ovaj modalitet rada povećava zadovoljstvo zaposlenih i, u krajnjoj instanci, neguje njihovu kreativnost i povećava produktivnost.

“I NEVER WROTE ANYTHING IN THE OFFICE” …rekao je svojevremeno David Ogilvy. Naši kreativci ipak jesu, ali su, tokom prethodnog perioda, mnogo dobrih stvari kreirali kod kuće. I to ne kažemo (samo) mi, već bogat portfolio dugogodišnjih zadovoljnih klijenata, kao i osvojeni pithcevi.

ŠTA HIBRIDNI MODEL „PRETI“ DA ODNESE?
Dugoročno, full remote working smanjuje osećaj pripadnosti kompaniji, uticaj njene kulture i prihvaćenih vrednosti i otežava integraciju novozaposlenih. Hibridni model rada sve navedeno neutrališe, ali sa sobom nosi izvesne promene i potrebe za prilagođavanjem.

CO-LAB – KLJUČNA POLUGA HIBRIDNOG MODELA
Glavni preduslov za efikasan način rada u ovom modelu jeste stabilan organizacioni model koji je dobro funkcionisao i u „standardnom“ sistemu rada. Naš sistem rada je i ranije bio efikasan, pa je bilo lako „preseliti“ ga u drugi model. Ipak, remote princip rada, kao jedan od postojećih modaliteta hibridnog modela, zahteva još snažnije poverenje, razumevanje i strpljenje, ali i jasno setovanje očekivanja i rokova.

Tim koji dugo radi zajedno i dobro se poznaje svakako je jedan od ključnih preduslova za dobru i kvalitetnu komunikaciju, a samim tim i efikasne rezultate. Iako prelazak na hibridni sistem rada nije doneo nikakve ključne promene, ipak je zahtevao dodatnu fleksibilnost svih team leader-a – njihovu pojačanu otvorenost, konstantno osluškivanje ljudi i praćenje rezultata i učenje „u hodu“.

Tako smo vremenom došli do određenih operativnih poluga našeg rada:

KICK OFF SASTANCI SVAKOG JUTRA
I kada smo fizički zajedno i kada smo samo virtually connected, svako jutro počinjemo sastankom na kome raspoređujemo aktuelne projekte, pokušamo da predupredimo potencijalne izazove, rešimo one već nastale, ali i da setujemo ton dana tako da svima bude prijatnije i lakše.

SNAŽNA KULTURA I OČEKIVANJA KOJA IZ NJE PROIZILAZE
Svi u agenciji dobro znaju vrednosti koje negujemo, benefite koje one nose, ali i očekivanja koja iz njih proizilaze. „PEOPLE ARE OUR GREATEST ASSET” u našem slučaju nije samo floskula već jedan od ključnih pillara Ogilvy kulture worldwide. Kulture koju se trudimo da utkamo u sve odluke i procese rada.

MOVING FORWARD
Napredak i pomak na karijernoj lestvici nije ad-acta u novom režimu rada. Ljudima je i dalje važno da njihov rad bude primećen i vrednovan, kao i da se njihove različite preferencije neguju. Zato se trudimo da, sada više nego ikada, primenjujemo individualni pristup i u „jedan na jedan“ razgovorima detektujemo potencijalne izazove, ali i podržimo interesovanja, talente i željene pravce karijernog razvoja.

TALK, TALK, TALK!
Nikad ne pretpostavljamo, nikad ne podrazumevamo već uvek pitamo, kažemo & tražimo.

A kako izgledaju kampanje koje smo kreirali u hibridnom modalu rada, pogledajte na fullhouseogilvy.rs.

Za Marketing mreža magazin tekst napisala:
Maja Radak Obućina, New Business Director, Fullhouse Ogilvy

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!