today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako da podstaknete korisnike da sami kreiraju sadržaj?

Sadržaj koji kreiraju korisnici (fanovi, pratioci, pretplatnici i sl.) je generalno najteže dobiti od njih i pokrenuti ih na akciju da kreiraju sopstveni sadržaj. Korisnici društvenih mreža su veoma “lenji” i sve što im oduzima vremena ili moraju da urade neku određenu akciju koja je duža od 3 klika, vrlo lako odustaju od nje. Osnovna odlika društvenih mreža je da korisnici sami kreiraju sadržaj (UGC-user generated content). Mreže koje ovo nisu uspele da postignu i održe vrlo brzo su propale. Neki od najboljih primera sadržaja koji kreiraju korisnici su You Tube, Facebook, Twitter, Wikipedia, Instagram i mnoge mnoge druge koje svakodnevno koristite. Da li mislite da bi ove mreže bile toliko popularne i uspešne da nije korisnika koji kreiraju sadržaj? Naravno da ne bi.
Isti je slučaj za stranice brendova na društvenim mrežama. Ovaj fenomen možete uz malo znanja i kreativnosti preokrenuti u svoju korist i korist brenda da se izdvoji i približi korisniku. Podsticanje fanova je odličan primer kako brend može da ostvari dvosmernu komunikaciju i više se približi i personalizuje krajnjim korisnicima i dopre do novih korisnika kroz zabavniji i opušteniji ton nego u print i klasičnom načinu reklamiranja. Neki od načina kako možete animirati svoje fanove ili pratioce je da im zadate neku temu i date im primere i objašnjenje šta tačno treba da rade i šta se očekuje od njih.

Tema
Npr. možete im zadati temu “pokažite nam kako vi hladite Jelen pivo“? Na ovakav način dobijate verne fanove vašeg proizvoda i brenda i takozvane super users (brend ambasadore). Ovakve primere angažovanja fanova trebate locirati i nagraditi i tako ih još više vezati i podstaći veću povezanost sa brendom. Nagrada može biti neki vaš proizvod ili jednostavno objavite na svojoj zvaničnoj stranici njegovu fotografiju ili napravite kolaž od fotografija fanova. To su lepi načini da se zahvalite fanovima na trudu i vernosti.
Na sličan način radi i Nike Running, oni se svojim vernim fanovima zahvaljuju objavljivanjem njihovih najboljih slika u široku kolaž fotografiju. Na slici ispod možete videti kako to izgleda. Tema: trčite slobodno. (u okviru kampanje Run Free) Primetićete i sliku sa Avalskog tornja koju je Nike global odabrao.

Nagradni foto konkursi
Foto konkursi su još jedan primer kako možete da aktivirate i pokrenete zajednicu da kreira sadržaj koji ima veze sa vašim brendom i da taj sadržaj dalje dele po društvenim mrežama. Mehanizam foto konkursa je da fanovi postavljaju svoje slike na već zadatu temu i time kreiraju svoj sadržaj povezan sa temom i brendom i da kasnije taj sadržaj dele sa zajednicom. Epilion foto konkurs je odličan primer kako se preko fejsbuk aplikacije mogu aktivirati fanovi i zajednica a rezultati mogu biti odlični i merljivi.
Ovo su samo neki kreativni primeri kako vaš brend može postati dvosmeran i motivisati fanove da sami kreiraju sadržaj.

Na koji način vi motivišete vašu online zajednicu da kreiraju sadržaj?

Autor: Bojan Pajić
Izvor: Homepage

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!