today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako da interno „prodate“ vaše ideje?

Imate puno ideja kako da rešite neki problem i uštedite kompaniji za koju radite vreme i novac? Uočavate nove načine koji bi unapredili njeno poslovanje? Sjajno! Ali da li neko uopšte ima sluha za to? Zbog čega vaše korisne ideje ostaju neiskorišćene?

Ako govorimo o manjim kompanijama, strah da se ne napravi pogrešan korak i izgubi kontrola uglavnom je razlog zbog kojeg vaše ideje ne dožive implementaciju. Sa druge strane, u velikim kompanijama je ponekad teško prevazići hijerarhijski gap i uticati na odlučivanje.

Iz navedenih razloga, vaš doprinos razvoju i rešavanju problema zavisi od vaše sposobnosti da interno „prodate“ svoje ideje. Možda nećete uspeti da ubedite top menadžment da, na primer, promeni organizacionu strukturu, ali sigurno možete da ih navedete da razmišljaju drugačije. Vaša ideja biće itekako uzeta u obzir ako je predstavite na pravi način.

Kada vam se sledeći put upali kreativna lampica, evo najboljih načina da predstavite nove ideje:

  • Povežite ideju sa ciljevima

„Vidite, naša organizacija ima ciljeve A, B, C… (npr. da poboljša timski rad, internu komunikaciju i produktivnost) i imam ideju kako da te ciljeve postignemo…“. Ako ovako otpočnete predstavljanje vaše ideje, biće logično i puno jasnije zbog čega je treba implementirati.

  • Pomenite lokalne rezultate koje će vaša ideja doneti

Super je što vas vaša ideja potencijalno može lansirati u vrh svetske scene, ali da bi bila prihvaćena, nije dovoljno da samo zvuči senzacionalno. Objasnite kako će vaša ideja da pomogne da se razvijete lokalno, jer ideje koje zvuče realno imaju mnogo veće šanse da budu prihvaćene.

  • Identifikujte prave osobe

Nemojte da brinete da morate ubediti apsolutno svakoga. Bitno je da se zapitate koja je najmanja količina ubeđivanja potrebna da progurate vašu ideju ka realizaciji. Identifikujte osobe od uticaja, fokusirajte se na one koji vam zaista mogu pomoći da implementirate ideju i razmišljajte kako da njih ubedite.

  • Upravljajte očekivanjima

Iako treba da budete ubedljivi, istovremeno ne bi trebalo da otkrijete previše. Puno informacija na početku može da kreira prevelika očekivanja, pa zato pažljivo dozirajte informacije. Uvek se držite za ono koliko ste rekli i isporučite više od toga. To je odličan način da kreirate oduševljenje.

  • Čuvajte ideju za pravi momenat

Izvodite zaključke iz prethodnih iskustava. Svaka odbačena ideja je prilika da iz toga nešto naučite. Sаčuvаjte svoju ideju zа neki drugi put, upamtite kakve ste povratne informаcije dobili, prilаgodite je i vrаtite se sа još boljim rešenjem.

Ideje su vаžne. Bez njih kompanije ne mogu da opstanu, a biti u stanju da ubedite druge u važnost svojih idejа može dа dovede do velikih stvаri. Zato nikada ne odustajte od svojih ideja jer oni koji mogu da prodaju svoje ideje, mogu da promene svet.

Izvor i foto: BizLife

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Postovana,
    otvorila sam pre par meseci korparsku radnju i zapoceli smo proizvodnju zardinjera za cvece. Pravimo ih od poluoblica. Sasvim slucajno sam naisla na ovaj sajt,nije mi bas najjasniji. Zanima me kako mozete da podstaknete recimo prodaju odredjenih proizvoda.
    Hvala unapred

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!