today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako brendovi mogu da se razlikuju na tržištima i stvore dodatnu vrednost?

InStore magazin i Poslovna Akademija Finance 19. maja u hotelu Crowne Plaza organizuju treći po redu Marketing Summit Belgrade.Više od 15 govornika govoriće kako kompanije i brendovi mogu da se razlikuju na tržištima, stvore dodatnu vrednost i ostvare globalno prisustvo.

Na koji način tržišni lideri stvaraju dodatnu vrednost
Ponuda je danas široka, i zato je jedan od najvećih izazova kompanija – kako se diferencirati, kako biti drugačiji? O tome ćemo govoriti i tražiti rešenja i ideje kroz domaće i svetske primere. Imaćemo jedinstvenu priliku da čujemo neke od najvećih stručnjaka u domenu kreiranja strategije cene. Diferencijacija nikako ne znači biti najjeftiniji. Strategija cene, kao jedan od temelja diferencijacije, ima direktan efekat na profitabilnost kompanije. Sledeće pitanje je – kako kreirati i implementirati vrednost za trgovce i krajne potrošače? Vidćemo kako je moguće zadovoljiti obe ciljne grupe kupaca. Čućemo i jedan od boljih primera kako sa fokusom na stvaranje vrednosti za potrošače kreirati novi proizvod.

How to use future trends and start building your global brand, today!
Glavni govornik Nicolas Kfuri će istražiti i analizirati buduće potrošačke trendove. Pokazaće vam kako će kupci živeti, ponašati se trošiti u godinama koje su pred nama, i naučiti vas na koji način to znanje možete da iskoristite za razvoj i prilagođavanje poslovanja. Ovo je jedinstvena prilika za sve domaće i regionalne kompanije koje žele da grade prisustvo na globalnim tržištima. Interesantno za sve koji žele da razvijaju svoje brendove i ostvare rast.

How to exploit full potential of the 4 P – price
Dr. Thomas Haller će otkriti kako kompanije mogu uspešno da se nose sa konkurencijom na tržištu i uvećaju profit sistematskom primenom cenovne strategije kao glavnog marketinškog oruđa. Njegova prezentacija Power Pricing zasniva se na više od 3o godina iskustva jedne od vodećih konsultanskih kuća u domenu strategije i marketinga Simon-Kucher & Partners. Tokom prezentacije će biti predstavljena i studija Global Pricing Study, kao i nekoliko primera dobre prakse.

Okrugli sto: Marketing 2020: Različitost. Dodatna vrednost. Globalni nastup.
Razgovor sa iskusnim menadžerima – kako pronaći svoju tačku diferencijacije, kako stvoriti dodatnu vrednost za potrošače i kako uspeti u Srbiji i u regiji. Koje su najčešće prepreke i kako ih rešiti? Interesantno za sve koji žele da izgrade najbolje brendove/robne marke i koji žele da budu najbolji “marketingaši”.

Kompletan pregled tema i učesnika i informacije o kotizacijama i prijavi možete pronaći na stranici Marketing Summit Belgrade.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!