REGION – Agencija Publicis Slovenija osmislila je i kreirala ovogodišnji vizuelni identitet za Jazz Camp Kranj festival.
Ovaj lokalni jazz festival koji privlači ljubitelje jazza već 15 godina, privukao je još veću pažnju zbog svežeg pristupa OOH oglašavanju. Ovogodišnji vizuelni identitet temelji se na improvizaciji i inspiraciji – baš kao i sam jazz.
Nakon višednevnih priprema i testiranja, bilbord je, uz pomoć vetra i prolaznika, počeo ‘improvizovati muziku’ u centru Ljubljane. Donji deo bilborda, u obliku tipki na klaviru, omogućava vetru da „svira“.
U zavisnosti od snage, smera i trajanja, vetar „svira“ na klavijaturi. Ili, kao što je to rekao Miles Davis: „Improvizacija je inspiracija uživo“.
Vizuelni identitet temelji se na bilbordu koji je omogućio najkreativnije korišćenje medija, ali je isti takođe primijenjen na citylight pozicijama, plakatima, u print oglasima i svim ostalim festivalskim materijalima.