Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kad tvit postane oglas na celoj strani

SVET – Twitter ne samo da je postao mesto za oglašavanje, već su tvitovi pronašli svoj put kao vrsta oglasne poruke. Tokom vikenda u New York Timesu preko cele strane objavljen je oglas – samo jedan tvit.
Pripremajući se za Golden Globe nagrade CBS films odlučio se da promoviše film Inside Llewyn Davis i to putem tvita na celoj strani njujorškog lista. Zanimljivo je da je tvit objavio filmski kritičar ovog lista A.O. Scott, a sam sadržaj tvita malo je modifikovan. Originalni je sadržao nazive još dva kinematografska ostvarenja – The Wolf of Wall Street i American Hustle.
New York Times ističe da generalno objavljuju oglase koji sadrže citate kritičara ove medijske kuće, kada ispunjavaju određene kriterijume. Određeni izvori tvrde da je tvit modifikovan kako bi se ispunila pravila Akademije koja zabranjuju produkcijskim kućama da pominju nazive filmova konkurencije u svojim oglasima.

Izvor: Mashable, BIZLife

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!