Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kad je bal nek’ je BalCannes!

Portal Marketing mreža ekskluzivno predstavlja specijal intervjua sa predstavnicima agencija, koje su prošle godine prijavile svoje radove na BalCannes, prvu regionalnu reviju kreativnosti održanu u okviru Weekend Media Festivala. Ove nedelje o BalCannes-u za naš portal govori Domagoj Lakoš, Managing Director u agenciji Innovo DDB.

Šta vas je motivisalo da prijavite radove na prošlogodišnji BalCannes i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
BalCannes kao regionalni događaja koji okuplja marketinške agencije bio je odlična prilika da svoj rad pokažemo i drugim profesionalcima iz struke. Pritom nam je bilo bitno da izađemo s radom koji predstavlja kreativne i strateške potencijale agencije, a istu prokušanu formulu svakako bi bilo korisno da iskoriste i ostali koji se nameravaju prijaviti.

Može li BalCannes, po Vašem mišljenju, uticati na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u regionu?
Zanimljivo je videti marketinšku praksu iz susednih država i uočiti u kojim se svim nijansama (a ponekad i celom spektru) razlikuju od domaćih radova. Ponekad se na taj način usvoje zanimljive nove percepcije što svakako utiče na razvoj struke. Osim toga, može se videti kako “dišu” susedna tržišta, a nikad se ne zna kad će se ukazati prilika da pružite susedu pomoć.

U kom smeru bi, po Vašem mišljenju, BalCannes trebao da se razvija u budućnosti?
“Kad je bal nek’ je BalCannes” – koncept eventa se dobro razvija, a yellow pages su korisni i za agencije i za oglašivače, no svakako je bitno da se baza podataka redovno ažurira te da se nastavi podsticanje saradnje.

Autor: Ivana Parčetić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!