Portal Marketing mreža ekskluzivno predstavlja specijal intervjua sa predstavnicima agencija, koje su prošle godine prijavile svoje radove na BalCannes, prvu regionalnu reviju kreativnosti održanu u okviru Weekend Media Festivala. Ove nedelje o BalCannes-u za naš portal govori Domagoj Lakoš, Managing Director u agenciji Innovo DDB.
Šta vas je motivisalo da prijavite radove na prošlogodišnji BalCannes i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
BalCannes kao regionalni događaja koji okuplja marketinške agencije bio je odlična prilika da svoj rad pokažemo i drugim profesionalcima iz struke. Pritom nam je bilo bitno da izađemo s radom koji predstavlja kreativne i strateške potencijale agencije, a istu prokušanu formulu svakako bi bilo korisno da iskoriste i ostali koji se nameravaju prijaviti.
Može li BalCannes, po Vašem mišljenju, uticati na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u regionu?
Zanimljivo je videti marketinšku praksu iz susednih država i uočiti u kojim se svim nijansama (a ponekad i celom spektru) razlikuju od domaćih radova. Ponekad se na taj način usvoje zanimljive nove percepcije što svakako utiče na razvoj struke. Osim toga, može se videti kako “dišu” susedna tržišta, a nikad se ne zna kad će se ukazati prilika da pružite susedu pomoć.
U kom smeru bi, po Vašem mišljenju, BalCannes trebao da se razvija u budućnosti?
“Kad je bal nek’ je BalCannes” – koncept eventa se dobro razvija, a yellow pages su korisni i za agencije i za oglašivače, no svakako je bitno da se baza podataka redovno ažurira te da se nastavi podsticanje saradnje.
Autor: Ivana Parčetić