Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Jun je mesec AFIRMAcije kreativnosti

Članica mreža reklamnih agencija “Foot, Cone, Belding”, beogradska FCB AFIRMA predstavila je juče u hotelu Square Nine svoj novi imidž, inspirisan činjenicom da nas okružuje svet stvoren od širokog spektra najrazličitijih boja. Tim povodom, a u slavu AFIRMAcije kreativnosti, ova agencija je tokom juna organizovala niz akcija kojima želi da podstakne kreativno razmišljanje kod naših sugrađana različitih uzrasta i omogući im da u širokom spektru boja prepoznaju one koje baš njima odgovaraju.
Vođena ovom idejom, FCB AFIRMA je predškolskoj ustanovi “Dečiji dani“ na opštini Stari grad obezbedila specijalnu peć za pečenje gline, kao i specijalnu šarenu glinu kako bi mališani na najlepši mogući način, kroz dečju igru, mogli da puste mašti na volju i razvijaju kreativnost. Takođe, dečiji dani u ovim vrtićima će biti lepši zbog novih nadrstrešnica za dečije radionice na otvorenom koje će zahvaljujući FCB AFIRMI uskoro biti postavljene. Istovremeno, ova agencija je deci bez roditeljskog staranja u Domu za decu i omladinu “Drinka Pavlović” poklonila pijanino.
Prema rečima Dejana Nedića, izvršnog direktora agencije FCB AFIRMA, ova agencija je odlučila da se promeni globalno, ali da nešto korisno tim povodom učini i lokalno. “Vajanje, pečenje šarene gline ili sviranje klavira može nekom da deluje banalno ili uobičajeno, ali zapravo je izuzetno važno da na vreme ohrabrimo najmlađe da se kreativno izražavaju i razmišljaju van ograničenja. Ulažemo u njihov širi pogled na svet, a to ne može biti pogrešna investicija”, istakao je Nedić i posebno se zahvalio klijentima agencije, kompanijama Beiersdorf i Grand kafa, koji su dali veliki doprinos ovoj donaciji.
Tokom konferencije prisutnima su se obratili i Sebastijen Dekle, predsednik FCB Global za internacionalna tržišta, i Luiš Silva Dijaš, šef kreativnog odeljenja za evropsko tržište u “Foot, Cone, Belding” mreži. Kako su u svom obraćanju istakli, inspiracija za novi logotip kompanije leži u različitim bojama svih njihovih lokalnih agencija širom sveta.
U sklopu meseca AFIRMAcije kreativnosti, petog juna je u Profesorskoj sali Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu održano predavanje Mali svet zahteva velike ideje čuvenog Fredrika Herena, švedskog autora i uglednog nordijskog govornika na svetu. Ovo predavanje omogućeno je u saradnji agencije FCB AFIRMA i Ambasade Kraljevine Švedske u Beogradu. Osim predstavljanja učinjenog, tokom konferencije je najavljen i niz kreativnih radionica tokom kojih će FCB AFIRMA ugostiti ugledne čelnike FCB alijanse.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!