Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Jun je mesec AFIRMAcije kreativnosti

Članica mreža reklamnih agencija “Foot, Cone, Belding”, beogradska FCB AFIRMA predstavila je juče u hotelu Square Nine svoj novi imidž, inspirisan činjenicom da nas okružuje svet stvoren od širokog spektra najrazličitijih boja. Tim povodom, a u slavu AFIRMAcije kreativnosti, ova agencija je tokom juna organizovala niz akcija kojima želi da podstakne kreativno razmišljanje kod naših sugrađana različitih uzrasta i omogući im da u širokom spektru boja prepoznaju one koje baš njima odgovaraju.
Vođena ovom idejom, FCB AFIRMA je predškolskoj ustanovi “Dečiji dani“ na opštini Stari grad obezbedila specijalnu peć za pečenje gline, kao i specijalnu šarenu glinu kako bi mališani na najlepši mogući način, kroz dečju igru, mogli da puste mašti na volju i razvijaju kreativnost. Takođe, dečiji dani u ovim vrtićima će biti lepši zbog novih nadrstrešnica za dečije radionice na otvorenom koje će zahvaljujući FCB AFIRMI uskoro biti postavljene. Istovremeno, ova agencija je deci bez roditeljskog staranja u Domu za decu i omladinu “Drinka Pavlović” poklonila pijanino.
Prema rečima Dejana Nedića, izvršnog direktora agencije FCB AFIRMA, ova agencija je odlučila da se promeni globalno, ali da nešto korisno tim povodom učini i lokalno. “Vajanje, pečenje šarene gline ili sviranje klavira može nekom da deluje banalno ili uobičajeno, ali zapravo je izuzetno važno da na vreme ohrabrimo najmlađe da se kreativno izražavaju i razmišljaju van ograničenja. Ulažemo u njihov širi pogled na svet, a to ne može biti pogrešna investicija”, istakao je Nedić i posebno se zahvalio klijentima agencije, kompanijama Beiersdorf i Grand kafa, koji su dali veliki doprinos ovoj donaciji.
Tokom konferencije prisutnima su se obratili i Sebastijen Dekle, predsednik FCB Global za internacionalna tržišta, i Luiš Silva Dijaš, šef kreativnog odeljenja za evropsko tržište u “Foot, Cone, Belding” mreži. Kako su u svom obraćanju istakli, inspiracija za novi logotip kompanije leži u različitim bojama svih njihovih lokalnih agencija širom sveta.
U sklopu meseca AFIRMAcije kreativnosti, petog juna je u Profesorskoj sali Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu održano predavanje Mali svet zahteva velike ideje čuvenog Fredrika Herena, švedskog autora i uglednog nordijskog govornika na svetu. Ovo predavanje omogućeno je u saradnji agencije FCB AFIRMA i Ambasade Kraljevine Švedske u Beogradu. Osim predstavljanja učinjenog, tokom konferencije je najavljen i niz kreativnih radionica tokom kojih će FCB AFIRMA ugostiti ugledne čelnike FCB alijanse.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!