today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Julie Burstein i Georgea Presta na Danima komunikacija

REGION – Organizacioni odbor Dana komunikacija, festivala oglašavanja, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 15. do 18. maja, predstavlja dva nova predavača – Julie Burstein i Georgea Presta koji će održati predavanja o načinima na koji funkcioniše kreativnost i uticaju digitalnih medija na komunikaciju i na marketinški krajolik.
Julie Burstein jedna je od najpoznatijih američkih radijskih voditeljki i producenata koja u poslednjih 25 godina vodi brojne nagrađivane radijske programe na temu kreativnosti. Autorika je bestsellera „Spark: How Creativity Works“ kojim sumira misli nekih od najvećih kreativnih umova 21. veka, te objašnjava kako pronaći umetnika u sebi kroz različite dimenzije kreativnosti. Na Danima komunikacija govoriće o pričama koje leže u pozadini kreativnih procesa te načinima kako pronaći snažne priče koje mogu postati srce komunikacije s klijentima i kupcima. Uz to Julie će održati i interaktivnu radionicu o kreativnosti za ograničen broj učesnika na temu nesigurnosti i njenog uticaja na kreativnost. Radionicom će objasniti interakciju i podsticaj koju kreativnosti daju neizvesnost, misterija i sumnje uz odsutnost činjenica i razloga.
George PrestGeorge Prest je potpredsednik i izvršni kreativni direktor agencije R/GA London. Za svoje radove je osvojio preko pedeset nagrada uključujući Cannes Lions, D&AD, The One Show, CLIOS itd. Redovno učestvuje na svim važnijim strukovnim događanjima kao predavač i član žirija, a radove objavljuje u ključnim strukovnim publikacijama kao što su Campaign i Marketing Week. Na Danima komunikacija održaće predavanje „Više humanosti – novi marketinški pristup“ u toku koga će govoriti o tome kako su digitalni mediji promenili način na koji marketinške agencije komuniciraju, prenose poruke i pristupaju ljudima.

Sve informacije o festivalu možete pronaći na: www.danikomunikacija.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!