Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Julie Burstein i Georgea Presta na Danima komunikacija

REGION – Organizacioni odbor Dana komunikacija, festivala oglašavanja, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 15. do 18. maja, predstavlja dva nova predavača – Julie Burstein i Georgea Presta koji će održati predavanja o načinima na koji funkcioniše kreativnost i uticaju digitalnih medija na komunikaciju i na marketinški krajolik.
Julie Burstein jedna je od najpoznatijih američkih radijskih voditeljki i producenata koja u poslednjih 25 godina vodi brojne nagrađivane radijske programe na temu kreativnosti. Autorika je bestsellera „Spark: How Creativity Works“ kojim sumira misli nekih od najvećih kreativnih umova 21. veka, te objašnjava kako pronaći umetnika u sebi kroz različite dimenzije kreativnosti. Na Danima komunikacija govoriće o pričama koje leže u pozadini kreativnih procesa te načinima kako pronaći snažne priče koje mogu postati srce komunikacije s klijentima i kupcima. Uz to Julie će održati i interaktivnu radionicu o kreativnosti za ograničen broj učesnika na temu nesigurnosti i njenog uticaja na kreativnost. Radionicom će objasniti interakciju i podsticaj koju kreativnosti daju neizvesnost, misterija i sumnje uz odsutnost činjenica i razloga.
George PrestGeorge Prest je potpredsednik i izvršni kreativni direktor agencije R/GA London. Za svoje radove je osvojio preko pedeset nagrada uključujući Cannes Lions, D&AD, The One Show, CLIOS itd. Redovno učestvuje na svim važnijim strukovnim događanjima kao predavač i član žirija, a radove objavljuje u ključnim strukovnim publikacijama kao što su Campaign i Marketing Week. Na Danima komunikacija održaće predavanje „Više humanosti – novi marketinški pristup“ u toku koga će govoriti o tome kako su digitalni mediji promenili način na koji marketinške agencije komuniciraju, prenose poruke i pristupaju ljudima.

Sve informacije o festivalu možete pronaći na: www.danikomunikacija.com.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!