REGION – Organizacioni odbor Dana komunikacija, festivala oglašavanja, koji će se održati u Rovinju, u hotelu Lone, od 15. do 18. maja, predstavlja dva nova predavača – Julie Burstein i Georgea Presta koji će održati predavanja o načinima na koji funkcioniše kreativnost i uticaju digitalnih medija na komunikaciju i na marketinški krajolik.
Julie Burstein jedna je od najpoznatijih američkih radijskih voditeljki i producenata koja u poslednjih 25 godina vodi brojne nagrađivane radijske programe na temu kreativnosti. Autorika je bestsellera „Spark: How Creativity Works“ kojim sumira misli nekih od najvećih kreativnih umova 21. veka, te objašnjava kako pronaći umetnika u sebi kroz različite dimenzije kreativnosti. Na Danima komunikacija govoriće o pričama koje leže u pozadini kreativnih procesa te načinima kako pronaći snažne priče koje mogu postati srce komunikacije s klijentima i kupcima. Uz to Julie će održati i interaktivnu radionicu o kreativnosti za ograničen broj učesnika na temu nesigurnosti i njenog uticaja na kreativnost. Radionicom će objasniti interakciju i podsticaj koju kreativnosti daju neizvesnost, misterija i sumnje uz odsutnost činjenica i razloga.
George Prest je potpredsednik i izvršni kreativni direktor agencije R/GA London. Za svoje radove je osvojio preko pedeset nagrada uključujući Cannes Lions, D&AD, The One Show, CLIOS itd. Redovno učestvuje na svim važnijim strukovnim događanjima kao predavač i član žirija, a radove objavljuje u ključnim strukovnim publikacijama kao što su Campaign i Marketing Week. Na Danima komunikacija održaće predavanje „Više humanosti – novi marketinški pristup“ u toku koga će govoriti o tome kako su digitalni mediji promenili način na koji marketinške agencije komuniciraju, prenose poruke i pristupaju ljudima.
Sve informacije o festivalu možete pronaći na: www.danikomunikacija.com.