Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Jubilarni Letnji Vivaldi CMO forum u Mokroj Gori

Deseti po redu Vivaldi CMO forum i ove godine okuplja marketing profesionalce na Mokroj Gori u periodu od 19. do 21. juna. Tema foruma je Brend kultura u digitalnom ekosistemu.

Stručnjaci će o brendu govoriti iz različitih uglova, počev od uloge brenda u biznisu, značaju strateškog pristupa aktivnostima, preko života brenda na internetu, trendovima u digitalu, sve do ličnog brendiranja.

Sagledaćemo kako sve to izgleda iz ugla publike, čuti o primerima dobrih praksi, ali i izazovima i ograničenjima pojedinih industrija.

Posebna pažnja posvećena je pažljivom izboru predavača među kojima su stratezi, konsultanti, eksperti za digitalni marketing, predstavnici kompanija i agencija. Za program su ove godine zaduženi Milka Negrović, Strategic Account Manager agencije Homepage Creative Digital i Bojan Joksimović, Managing director, O5 Brand Design Consultancy.  Ispred Mokrogorske škole menadžmenta, domaćin foruma je Bojan Balaž, rukovodilac marketinga MŠM.

Uvod u temu o kojoj će se govoriti tokom tri dana foruma, daće Lazar Džamić, jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega, dok će svoj doprinos programu dati i prestavnici kompanija Strauss Adriatic, Societe Generale, Comtrade, Avon, VIP Mobile, Philip Morris, Molson Coors, Poslovi Infostud, Mozzart… Uspešne priče primene digitalnih kanala komunikacije predstaviće CarGo, Lesaffre i brend Škrabac.

Vivaldi biznis forumi su prepoznatljivi po neformalnoj atmosferi i bajkovitom ambijentu etno naselja Mećavnik, što doprinosi izuzetno sadržajnom i konkretnom networking-u, otvorenoj diskusiji tokom programa, kao i odmoru i relaksaciji učesnika. Pored formalnog dela programa, učesnike očekuje AVANTAGE Mokra Gora Late Night Talks sa rok kritičarem i novinarom Pecom Popovićem.

Program će poslednjeg dana zatvoriti influenseri iz javnog sektora – ekipa Državnog posla.

Rezervacije i kompletan program foruma možete pronaći na sajtu: Vivaldi CMO forum

 

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!