Deseti po redu Vivaldi CMO forum i ove godine okuplja marketing profesionalce na Mokroj Gori u periodu od 19. do 21. juna. Tema foruma je Brend kultura u digitalnom ekosistemu.
Stručnjaci će o brendu govoriti iz različitih uglova, počev od uloge brenda u biznisu, značaju strateškog pristupa aktivnostima, preko života brenda na internetu, trendovima u digitalu, sve do ličnog brendiranja.
Sagledaćemo kako sve to izgleda iz ugla publike, čuti o primerima dobrih praksi, ali i izazovima i ograničenjima pojedinih industrija.
Posebna pažnja posvećena je pažljivom izboru predavača među kojima su stratezi, konsultanti, eksperti za digitalni marketing, predstavnici kompanija i agencija. Za program su ove godine zaduženi Milka Negrović, Strategic Account Manager agencije Homepage Creative Digital i Bojan Joksimović, Managing director, O5 Brand Design Consultancy. Ispred Mokrogorske škole menadžmenta, domaćin foruma je Bojan Balaž, rukovodilac marketinga MŠM.
Uvod u temu o kojoj će se govoriti tokom tri dana foruma, daće Lazar Džamić, jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega, dok će svoj doprinos programu dati i prestavnici kompanija Strauss Adriatic, Societe Generale, Comtrade, Avon, VIP Mobile, Philip Morris, Molson Coors, Poslovi Infostud, Mozzart… Uspešne priče primene digitalnih kanala komunikacije predstaviće CarGo, Lesaffre i brend Škrabac.
Vivaldi biznis forumi su prepoznatljivi po neformalnoj atmosferi i bajkovitom ambijentu etno naselja Mećavnik, što doprinosi izuzetno sadržajnom i konkretnom networking-u, otvorenoj diskusiji tokom programa, kao i odmoru i relaksaciji učesnika. Pored formalnog dela programa, učesnike očekuje AVANTAGE Mokra Gora Late Night Talks sa rok kritičarem i novinarom Pecom Popovićem.
Program će poslednjeg dana zatvoriti influenseri iz javnog sektora – ekipa Državnog posla.
Rezervacije i kompletan program foruma možete pronaći na sajtu: Vivaldi CMO forum