Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Još jedna televizija manje

Lokalna Televizija Valjevo prestala je da emituje program i u kablovskoj mreži SBB i IPTV „Telekoma“ posle plenidbe opreme po tužbama zaposlenih za neizmirene zarade. Signala nema od petka, kada su trojica snimatelja i montažera preuzela ostatak postojeće opreme „u nadi da će je prodati i tako namiriti dug za plate“.
U TV Valjevo očekuju pokretanje stečaja za šta su se zakonski uslovi stekli 4. januara, ali su na sajtu Narodne banke Srbije (NBS) videli da je taj rok pomeren najpre za 4. a potom i za 24. februar „iako nema objašnjenja za takav potez“. TV Valjevo je sa 16 zaposlenih, u februaru 2010, na ponovljenoj aukciji za 147 hiljada dinara kupio Slobodan Pavlović, iz Urovaca kod Obrenovca, koji je tada kupio i Radio Barajevo. Pavlović se bavi elektromonterskim poslovima, proizvodnjom dečijih krevetaca i održavanjem čistoće, a u TV Valjevo je bio dužan da uloži 1,37 miliona dinara. Agencija za privatizaciju je 28. marta 2011. raskinula kupoprodajni ugovor sa Pavlovićem zbog neizvršavanja obaveza, a u maju je za privremenog zastupnika kapitala postavljen mašinski inženjer Branko Trifunović iz Aranđelovca. Lokalna samouprava nije bila voljna da TV Valjevo, koja informativni program ne emituje od 20. januara 2011, ponovo vrati na budžetsko finansiranje zbog dugova, koji su letos iznosili preko šest miliona dinara, a Pavlovića namerava da tuži za neizmirenu zakupninu prostora, neplaćenu struju, vodu i druge komunalije. U ovom trenutku u Valjevu postoji samo jedna legalna televizija – Regionalna Televizija Valjevo, dok program u kablu emituju „Marš“ i „Link“, a u etru i TV „Cronik“. Zanimljivo je da su „Maršu“ i „Croniku“ oduzete lokalne dozvole zbog neplaćanja nadoknade za korišćenje frekvence.

Izvor: Privredni pregled

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!